ג’ודי שלום ניר מוזס: “הייתי שמחה להיות בבית הנשיא”

רעייתו של השר סילבן שלום התראיינה לראשונה מאז הוחלט לסגור את תיק הבדיקה נגד בעלה: "עברנו תקופה שאני לא מאחלת אותה לאף אחד" • "ההחלטה אם להתמודד אך ורק של סילבן"
יוני גרין
י"א אייר התשע"ד / 11.05.2014 10:15

מי שאמור לקבל החלטה בימים הקרובים האם יתמודד על תפקיד נשיא המדינה, הוא השר סילבן שלום.

ימים ספורים לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, הורה על סגירת תיק הבדיקה נגדו, הגיבה רעייתו, ג’ודי שלום ניר מוזס, לראשונה על הפרשה. בריאיון לתכנית הבוקר של אורלי וגיא בערוץ 10, אמרה שלום ניר מוזס, כי אמרה כי אין עוד פוליטיקאים נקיים כמוהו: “אין לי מה להסתיר. אני ובעלי לא עשינו שום דבר רע, עברנו תקופה שאני לא מאחלת אותה לאף אחד. סילבן כבר 35 שנה בפוליטיקה ואף פעם לא אמרו שהוא לקח שוחד או חבר של עבריינים, לא הייתה לו חקירת משטרה בחיים.

“תמיד חיפשו וניסו למצוא סיפורים אבל כלום, אפס. הוא פשוט צח כשלג. אני לא אגיד שזה לא היה סיוט, אבל אני אחרי זה”, אמרה על התקופה האחרונה. “השורה התחתונה היא שרכילות אפשר למצוא על כל אדם, אבל השורה התחתונה היא שהיועץ אמר שהבדיקה הזו הסתיימה בכלום. לא יעזור, האיש הזה ישר, נקודה”, היא הבהירה.

שלום ניר מוזס התייחסה לשאלת המראיינים בנוגע לאפשרות כי בעלה יתמודד לנשיאות המדינה. “אני חושבת שהייעוד שלי הוא לעזור לאנשים, (ומבית הנשיא) אני אוכל לעזור יותר ולהיפגש עם אנשים מכל העולם. אולי בגלל זה כן הייתי שמחה להיות בבית הנשיא”. רעייתו של השר שלום הדגישה כי ההחלטה על ההתמודדות לנשיאות “היא אך ורק של סילבן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות