הכלכלן שלמה מעוז: “מדינת ישראל היא אחת משבע הכלכלות החזקות בעולם”

באירוע ללקוחות העסקיים של בנק פאג"י - אמר המנכ"ל: "בעולם שבו שינויים ומהפכות מתבצעות במהירויות שיא, לקוחות עסקיים צריכים להצטייד בארגז כלים שיסייע להם להתמודד עם כלכלה תזזיתית"
שייע קליין
כ"ה סיון התשע"ה / 12.06.2015 11:07

באירוע ללקוחות עסקיים של בנק פאג”י, אמר הכלכלן הבכיר שלמה מעוז, כי כלכלת ישראל היא אחת משבע הכלכלות החזקות בעולם.

מעוז מנה את הנתונים המציבים את כלכלת ישראל במקום כה גבוה בדירוג העולמי, ביניהם חוזקו של המטבע המקומי, כלכלה מגוונת ומשגשגת, הון אנושי מפותח ותעשיית היי-טק מובילה.

בדבריו עמד מעוז על מצבו של שוק הנדל”ן הישראלי ואמר כי הוא מתנגד להעלאת מיסים על רוכשי הדירות להשקעה: “מסים על דירות להשקעה לא יביאו עוד דירות”.

האירוע נערך כחלק ממחויבותו של בנק פאג”י ללקוחותיו העסקיים. באירוע, שנערך תחת הכותרת ‘תן לעסק שלך לצמוח’, השתתפו מאות אנשי עסקים מובילים, לצד צמרת הנהלת בנק פאג”י.

את האירוע פתח מנכ”ל בנק פאג”י, שסקר את המהפכות הטכנולוגיות והמדיניות שמתרחשות בעולם בשנים האחרונות, והדגיש את הצורך בהתאמה והנגשה אופטימלית של עולם הבנקאות והשירותים העסקיים לעולם דיגיטלי מהיר. “בעולם שבו שינויים ומהפכות מתבצעות במהירויות שיא, לקוחות עסקיים צריכים להצטייד בארגז כלים שיסייע להם להתמודד עם כלכלה תזזיתית”.

העיתונאי אוהד חמו סקר את המהפכות בעולם הערבי ואת הסכנות האורבות מארגוני הטרור הפועלים באיזור המזרח התיכון. בהרצאה המרתקת התייחס חמו גם לכלכלה הפלסטינית.

בסיומו של יום מעשיר, שמעו הנוכחים את סיפורו של דורון הראל, מטפס הרים מקצועי, הישראלי הראשון שהעפיל לפסגת האוורסט והשתתף לאחרונה בחילוץ ישראלים לאחר רעידת האדמה הקשה שפקדה את נפאל.

בהרצאה קיבלו הנוכחים קיבלו כלים וטיפים על הצורך במכוונות למטרה כדי להגיע ולכבוש את הפסגה.

ינון שוויקה מנכ”ל בנק פאג”י: “הכנס נערך מתוך מטרה להעמיק את הקשר עם הלקוחות העסקיים של בנק פאג”י ולחשוף אותם לתכנים וכלים שימושיים שיסייעו להם בהתמודדות עם אתגרים ובהתנהלות הכלכלית השוטפת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ביזיון של בנק פאג
    15/06/2015 14:34
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מדוע לתת במה לאדון מעוז שהתגלה כשקרן פתולוגי בכל הקשור לציבור החרדי?