קטטה בבני-ברק: נהג אוטובוס התיז גז מדמיע על מנכ”ל ‘השומרים’

מנכ"ל ארגון 'השומרים' בבני-ברק הותקף ברחוב חזון איש פינת רחוב דסלר בידי נהג אוטובוס • הנהג: "הוא שיחק איתי בכביש" • רוטר: "רבע שעה לא הייתי מסוגל לעשות דבר" • איך זה נגמר?
י"א אייר התשע"ד / 11.05.2014 01:52

קטטה אלימה: מנכ”ל ארגון ‘השומרים’ בבני-ברק, חיים רוטר, הותקף הלילה ברחוב חזון איש פינת רחוב דסלר בידי נהג אוטובוס.

רוטר, שנהג ברכבו הפרטי, עצר במעבר חצייה כדי לאפשר להולכי רגל לעבור, כאשר נהג אוטובוס קו 240 צפר מאחוריו מספר פעמים. בשלב מסוים ירד נהג האוטובוס, ודפק על חלון רכבו של רוטר. משזה פתח את החלון,  התיז נהג האוטובוס על פניו גז מדמיע. במקום התפתחה קטטה ומתנדבי ‘השומרים’ שהוזעקו למקום עיכבו את נהג האוטובוס עד להגעת המשטרה. “במהלך הקטטה קפצו אנשי ‘השומרים’ על נהג האוטובוס, הוציאו ממנו את המיכל ורוקנו עליו…”, מספר עד ראייה.

נהג האוטובוס סיפר: “הוא שיחק איתי בכביש בכמה רחובות בעיר, וכשעצר במעבר חצייה לאפשר לאנשים לחצות את הכביש צפרתי לו. הוא לא המשיך בנסיעה, אז ירדתי והתזתי לעברו גז מדמיע”.

חיים רוטר מציג גירסה אחרת: “ראיתי את הנהג יורד מהאוטובוס בזעם. הוא דפק לי על חלון הרכב, וכשפתחתי הוא התיז עלי גז מדמיע. בערך רבע שעה לא הייתי מסוגל לעשות דבר, עד שהגיעו כוחות המשטרה למקום”.

האוטובוס נשאר עומד על הכביש, ובמקום נוצרו פקקי תנועה. השוטרים שהגיעו לזירה חיפשו נהג אוטובוס שיוכל לפנות את האוטובוס. מתנדב של איחוד הצלה בעל רשיון לאוטובוס ביצע את המשימה, והתנועה שבה לזרום.

לאחר שיחה בין שני הנהגים, הם לחצו ידיים, והחליטו שלא להגיש תלונה במשטרה, לא לפני שנהג האוטובוס התנצל והבטיח שלא ינהג כך בשנית.

נהג אוטובוס תקף מתנד השומרים בבני ברק1

נהג אוטובוס תקף מתנד השומרים בבני ברק2

נהג אוטובוס תקף מתנד השומרים בבני ברק3

נהג אוטובוס תקף מתנד השומרים בבני ברק4

נהג אוטובוס תקף מתנד השומרים בבני ברק5

נהג אוטובוס תקף מתנד השומרים בבני ברק6

נהג אוטובוס תקף מתנד השומרים בבני ברק7

נהג אוטובוס תקף מתנד השומרים בבני ברק8

 

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכרחי
    11/05/2014 09:11
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. איני יודע מי צודק פה. אבל לזכותו של רוטר ייאמר שלא קל היום לגנבים בבני ברק, והם מעדיפים ערים אחרות שרוטר לא נמצא שמה,

  2. משום מה, הנהג הוא הנראה פצוע לעומת רוטר שנראה בריון מבסוט
    11/05/2014 09:59
    יוני
  3. עןד כאלו שומרים ואבדנו…

  4. כבווד לרוטר !!!
    11/05/2014 19:20
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. אשריך , המשך במשימתך הקדושה ובהצלחה.