יעלון על הקמפיין של שולה זקן: “אין גבול לציניות. מישהו השתגע”

שר הביטחון משה בוגי יעלון תוקף בחריפות את הקריירה החדשה של שולה זקן - שתוביל קמפיין שיווק לרשת רהיטים חדשה: "עבריינית מורשעת שהייתה חלק משיטה מושחתת, הופכת גיבורת תרבות"
אריה ריבקינד
כ"א סיון התשע"ה / 08.06.2015 10:58

שר הביטחון משה יעלון מתייחס הבוקר (שני) בחשבון הטוויטר האישי שלו ובדף הפייסבוק, לקריירה החדשה של שולה זקן, ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

“אין גבול לציניות”, כתב יעלון. “קראתי ששולה זקן, עבריינית מורשעת שהייתה חלק משיטה מושחתת, הופכת גיבורת תרבות ותככב בקמפיין פרסומי לצעירים. מישהו כאן השתגע”.

אתמול התפרסם כי שולה זקן נבחרה לככב בקמפיין לרשת הרהיטים חדשה לצעירים.

בקמפיין תתועד זקן כשהיא מסייעת לבנה לעבור דירה, על רקע המאורעות האחרונים שעברו עליה, כשבמהלך העברת הדירה מסייעת האם לבנה לרהט את הבית, תוך שהיא גם חושפת את מקורות המימון שלו.

לצד זקן ישחקו גם שני שחקנים נוספים בתפקיד ‘חוקרי משטרה’.

משרד הפרסום שמקדם את המיזם מסביר, כי מדובר אמנם בבחירה מפתיעה, אך מאידך אין ספק כי היא תקדם במהירות את המסר של רשת רהיטים חדשה לאוכלוסיה צעירה במחיר מוזל.

שולה זקן השתחררה בסוף חודש ינואר מכלא הנשים ‘נווה תרצה’ בו ישבה, לאחר שריצתה את עונשה במסגרת עסקת טיעון. זקן הודתה בעבירות שוחד והלבנת הון, ומסרה מידע על מעבידה – ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

עדותה סייעה לפרקליטות המדינה להרשיע את אולמרט בפרשת ‘מעטפות הכסף’.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תרבות עבריינית
    08/06/2015 17:54
    אסף אראל אביגדור
  1. שיקום האסיר הוא מחוייבות חברתית של המדינה לאזרחיה אך תלוי מתי,היכן ובכלל מהם התנאים בהם היא מתקיימת..שיקום האסיר,יציאתו מהעולם העברייני וקליטתו המחודשת בחברה הנורמטיבית הפעם כאזרח מועיל ושומר חוק הם אינטרס חברתי חשוב ביותר.מהקדמה זו ניתן להבין שאין בדבריי אלו התנגדות כלפי קליטתה המחודשת של שולה זקן בחברה ובעסקים אך בהחלט יש לי על כך ביקורת: שולה זקן לא לוהקה לתפקידה בשל כישרון המשחק יוצא הדופן שלה,לא בשל יכולת השיווק שלה וגם לא בזכות האמינות שהיא משדרת.ככל פרזנטור גם גם שולה זקן – נבחרה לתפקיד בזכות היותה דמות מוכרת.מדוע לוהקה לתפקיד דווקא שולה זקן ? האם לא היה באפשרותם של מפיקי הפרסומת שבה משתתפת שולה זקן ללהק לתפקיד דמות שאישיותה ווהערכת הציבור אליה תקדם יותר את את מכירת המוצר שהיא משווקת ?.התשובות לשאלות הללו נעוצות בראש ובראשונה במי ומה אנו,החברה הישראלית. כפי שכבר ציינתי היותה של שולה זקן דמות מוכרת נובעת מעצם היותה עבריינית אך היא אינה הראשונה,קדם לה האופנובנק – רוני ליבוביץ’ שכמוה כל פרסומו נובע מהיותו עבריין.מדוע דווקא דמות כזו נתפסת כדמות נערצת שתגרום לנו או לילדינו לרכוש את המוצרים שהיא משווקת ? – גם לשאלה הזו התשובה היא שהכישרון הנדרש כדי לשווק מוצר מסויים הוא היותך מוכר כמה שיותר ולא חשוב באיזה אופן,גם אם האופן הנ”ל הוא היותך מוכר בזכות היותך עבריין אך זוהי מהותה של תרבות הסלב הישראלית,תרבות קלוקלת שיש לתקנה בהקדם. אסף אראל אביגדור: 077 – 4241017

  2. יושר אישי ודוגמה
    09/06/2015 06:46
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. אדוני שר הבטחון מישהו השתגע ונראה שזה אתה לא צייצת כאשר הינך יושב עם עבריין מורשע כשר בממשלה קשה להאמין שלזה אתה נותן אישור כנראה שמישהו השתגע