גורי חתולים תפסו ‘טרמפ’ לירושלים בתוך מכסה מנוע • איך זה נגמר?

מורה נהיגה שהגיע הבוקר לירושלים שמע, להפתעתו יללות של חתולים בוקעות מהמנוע של רכבו • הוא הזעיק את לוחמי האש - שהתגייסו מיד למבצע חילוץ מורכב של שני הטרמפיסטים • צפו
שי וייספיש
י"ח סיון התשע"ה / 05.06.2015 14:07

“לוחמי האש חילצו מרכב”, אבל הפעם, לשם שינוי, לא מדובר בעוד תאונה או חילוץ ‘רגיל’.

הבוקר (שישי) עם פתיחת המשמרת בתחנת ‘הלאום’, הממוקמת סמוך לקריית הממשלה בירושלים, נכנס לתחנה מורה נהיגה, וסיפר ללוחמי האש כי הוא שומע יללות של חתולים באזור המנוע של רכבו.

לוחמי האש הבחינו מיד כי מתחת למכסה המנוע שוכנים להם זוג גורי חתולים קטנים ומבוהלים.

לטענת מורה הנהיגה, הוא נסע ממרכז הארץ בבוקר, וכשהגיע לירושלים החל לשמוע יללות מקדמת הרכב. כפי הנראה החתולים תפסו איתו ‘טרמפ’ מהמרכז, ולמרבה המזל שרדו את הנסיעה כשהם בתוך המנוע.

הצוותים בתחנה נרתמו מיד לעזרת גורי החתולים, ששכנו עמוק בתוך סבך החוטים, הצינורות והמנוע. בפעילות זהירה ומחושבת הצליחו הצוותים לחלץ גור אחד.

אולם הגור השני התמקם עמוק בתוך אזור המנוע, והיה קושי רב לחלץ אותו.

לוחמי האש לא ויתרו. במשך למעלה משלוש שעות, באמצעות כלי חילוץ, פעלו לחלץ את גור החתולים תוך מאמץ שלא לגרום כל נזק לרכב.

בסופו של דבר, ולאחר פעולות חילוץ ממושכות ומורכבות, חולץ גם הגור השני ללא פגע, ובלי שנגרם כל נזק לרכב.

רס”ר יוסי שחר, מפקד צוות שסייע בחילוץ הגורים סיפר: “הגיע אלינו בחור מודאג, לאחר שגילה מתחת למכסה המנוע ברכבו גורי חתולים כשהם לכודים. חילצנו את החתולים לאחר פעילות ממושכת ומורכבת, ולשמחתי ללא פגע”.

הוא הוסיף:  “גם בלילות הקיץ, ובמיוחד בתקופת המעבר, עדיין קר – בעיקר לגורי חתולים קטנים – אשר מחפשים חום ומוצאים אותו במנוע הרכב, שנשאר חם גם שעות לאחר כיבויו. חשוב להקפיד ולוודא לפני שנוסעים בבוקר, שלא נמצאים חתולים או בעלי חיים אחרים מתחת למכסה המנוע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות