רקטות התפוצצו בשדות נגב, צה”ל תקף 3 מטרות בעזה

חיל האוויר תקף שלוש תשתיות טרור בעזה בתגובה לירי של שתי רקטות שהתפוצצו במועצה האזורית שדות נגב • שר הבטחון: "מציע לא לבחון את סבלנותה של ישראל" • מעזה דווח: הותקפו שני מחנות אימונים של חמאס ומחנה של הג'יהאד
חיים טוויל
י"ז סיון התשע"ה / 04.06.2015 08:30

צה”ל תקף הלילה (חמישי) באמצעות כלי טיס של חיל האוויר שלוש תשתיות טרור במרחב רצועת עזה. כך נמסר מדובר צה”ל. המתקפה באה בתגובה לירי הרקטות לעבר הדרום אמש.

“צה”ל רואה את האירוע בחומרה, ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו מוטלת האחריות”, נכתב בהודעת דובר צה”ל.

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון התייחס הבוקר להמשך הירי מרצועת עזה והתגובה הישראלית.

“צה”ל תקף הלילה מטרות טרור של חמאס ברצועה. גם אם היורים אמש לעבר שטח ישראל הם כנופיות של סוררים מארגוני ג’יהאד עולמי המעוניינים לאתגר את חמאס באמצעות ירי לעברנו, אנו רואים בחמאס אחראי למתרחש ברצועה, ולא נסבול ניסיונות פגיעה באזרחינו.

“אני מציע לא לבחון את סבלנותה של ישראל כלפי הטרור הזה. לא נתפשר על ביטחונם של אזרחי ישראל ולא נסכים לחזרה למציאות של טפטופי ירי.

“הלילה הגיב צה”ל בתקיפות על הירי, ואם נידרש לכך נכה בעוצמה חזקה עוד יותר, והקיץ שעבר הוכיח זאת. אנו פועלים בנחישות, באחריות ובשיקול דעת כדי להבטיח את ביטחונם של תושבי הדרום ואזרחי ישראל”.

מעזה נמסר כי צה”ל תקף שני מחנות אימונים של חמאס ומחנה של הג’יהאד האסלאמי. נגרם נזק אך לא היו נפגעים.

ארגון סלפי המכונה ‘גדודי עומר’ קיבל עליו את האחריות לירי הרקטות ואמר כי זו הייתה תגובה על הרג אחד מאנשיו בידי חמאס השבוע. בהודעה שפרסם בטוויטר כתב כי ימשיך בג’יהאד נגד היהודים, אויבי האל , כלשונו.

אמש, סמוך לשעה 23:00, נורו שתי רקטות מרצועת עזה לעבר ישראל, שהתפוצצו בשטחים פתוחים בשטח המועצה האזורית שדות נגב.

לא דווח על נפגעים או על נזק.

קודם לכן נשמעה אזעקת ‘צבע אדום ‘בנתיבות, באשקלון וביישובים רבים נוספים באזור עוטף עזה.

תושבים באזור דיווחו על שמיעת הדי פיצוצים. “שמענו פיצוצים”, סיפר תושב לחרדים 10, לאחר שפינה את ילדיו אל הממ”ד.

הישובים בהם נשמעה האזעקה: זמרת, כפר מימון, שובה, שוקדה, תושיה, בית הגדי, נתיבות, ברוש, גבעולים, מלילות, מעגלים, שיבולים, שרשרת, תאשור ותדהר.

מספר דקות לאחר מכן נשמעה אזעקה נוספת באזור לכיש. הישובים בהם נשמעה האזעקה הם: בית שקמה, בת הדר, גיאה, מבקיעים, תלמי יפה, ברכיה, הודיה, כפר סילבר, משען, ניר ישראל, אשקלון ובאר גנים.

יו”ר האופוזיציה, ח”כ יצחק הרצוג, אמר בתגובה לירי: “אני מחזק הלילה את תושבי הדרום כולו. את מקורות הירי והאויבים של ישראל יש לתקוף בכל החומרה והכח.

“אני רואה בחמאס אחראי באופן מלא לכל אירוע ברצועה ומזכיר כי בנושא שמירה על ביטחון אזרחינו אין אף מנהיג ישראלי שיירתע מהפעלת כל הכח הנדרש”.

ח”כ חיים ילין מיש עתיד, לשעבר ראש המועצה האיזורית אשכול, אמר: “אסור לתת לירי להימשך. בטרור צריך להכות בכל הכוח ולא להסתפק בהפגזת כמה דיונות, אחרת ניפגש כל קיץ במלחמות ללא תכלית במקום בבריכת השחייה.

“העובדה כי מבצע ‘צוק איתן’ הסתיים מבלי שהושג מהלך מדיני זוהי טעות אסטרטגית המחייבת תיקון. יש לייצר מנגנון מדיני שכולל את ארה”ב, האיחוד האירופאי ומדינות ערב המתונות שמהותו התניה ברורה כך שלא יתקיים שיקום עזה מבלי שיתקיים פירוז עזה”.

בשבוע שעבר נורתה מרצועת עזה רקטה לעבר ישראל, אשר התפוצצה בשטח פתוח ליד גן יבנה. לא היו נפגעים.

בתגובה, תקף כלי טיס של חיל האוויר ארבע תשתיות טרור בדרום רצועת עזה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לילין אין מה להלין הוא הצטרף למפלגת הפך הקדושה אין עתיד
    04/06/2015 07:52
    יהודי
  1. אשם לא אשם תינוק שנשבה או לא, אם הוא חי כמו זבלן במדינה בלי קדושה מטרה ותורה רק לקיים תרבות עמ ריקנית{אמריקנית} במזרח התיכון אז מה הוא רוצה מהערבים של 48 לקראם טרוריסטים הם הפסידו וכעת חס וחלילה רוצים לחזור בחזרה.
    בלי שבת יהדות וקדושה אין מעמד לכלום כי אין כלום .
    הצטרף לאגרופן מעיתון במחנה שהשתמט משרות קרבי היהיר לפיד בן הגיזען המפלג מכניס השינאה מרטשי ההתנתקות הן מהיהדות והן מגוש קטיף טומטום טומי לפיד. אז לך ילין על מי להלין כי הדרך שלכם גורמת את כל הצרות כי גם בית שני שהיה בו צדיקים עם שנאת לינם נגרם מבית ראשון שהיה בו עבודה זרה {בחינת אפיקרסיות ושאר זוהמות הגויים ותרבותם הקלטקלה} גילוי עריות כמו מצעדי הגאוה של מרץ ויש עתיד ושפיכות דמים כמו כל ההרוגים בגלל אוסלו וההתנתקות וכל חוקי הזוהמה שגרמו את כל ההרוגים וגם שפיכת דם הדתיים והעלבתם וכו כו. האם אדם מתאגרף שמשרת ככתב במחנה ולא עוסק בעבודה יצרנית ומחלל שבת בפרהסיה בטלועזיה ביום שישי כי היו לו פרצוף יעני יפה {כבר לא} הוא לא טפיל?! הרס את משרד האוצר וכו כו ווגרם שנאות בכל האומה. אז אליו הצטרפת ילין אז אין לך על מי להלין