‘הארץ’: עדינה בר שלום בדקה אפשרות לרוץ עם משה כחלון

עדינה בר שלום, בתו של הגר"ע יוסף, סימנה לעצמה את היעד הבא: פוליטיקה • לפי דיווח בהארץ, אחרי שאמרה בראיון ש"אני חושבת ברצינות רבה" על ריצה לכנסת, היא נפגשה ביוזמתה עם השר לשעבר משה כחלון ובדקה אפשרות לרוץ במפלגתו בבחירות הבאות • פרשן הארץ, יוסי ורטר: "זה עלול להיות המסמר האחרון בארונה המחורר של ש"ס"
יוני גרין
ט' אייר התשע"ד / 09.05.2014 09:30

חברת הכנסת החרדית הראשונה? ככל שחולף הזמן נראה כי עדינה בר שלום, בתו של הגר”ע יוסף, סימנה לעצמה את היעד הבא: פוליטיקה.

בראיון שקיימה בשבוע שעבר עם סיוןן רהב מאיר רמזה זוכת ‘פרס ישראל’ כמעט  במפורש כי זהו היעד הבא שלה.  זאת אחרי שלפני כשבועיים התבטאה גם בראיון בערוץ הכנסת כי היא שוקלת ברצינות את האפשרות להתמודד בבחירות לכנסת הבאה. “אם לא יאפשרו לי לקיים את משימת חיי שהיא ההשכלה הגבוהה למגזר החרדי – אז יראו אותי בכנסת”, אמרה אז בר-שלום, מייסדת המכללה החרדית. באותו ראיון סיפרה כי קיבלה בעבר פניות ממפלגות שונות – וסירבה. “אבל אם כדי להמשיך במפעל שהקמתי אצטרך ללכת לכנסת, אני אלך. אני חושבת על זה ברצינות רבה”.

כשנשאלה ישירות האם תתמודד בבחירות לכנסת הבאה – ענתה: “כן, אלא אם לא יפריעו לי לנהל את המכללה”.

אלא שעל פי דיווח בעיתון הארץ נראה כי עכשיו היא כבר אינה מסתפקת רק בפניות, אלא יוזמת פגישות בעצמה.  לפי יוסי ורטר, בר שלום, בתו הבכורה של הגר”ע, עוד מעט בת 70, נפגשה לאחרונה עם השר לשעבר משה כחלון, שהכריז לפני כחודש על כוונתו להתמודד בראש מפלגה חדשה בבחירות הבאות. ורטר מדווח, כי הפגישה נערכה ביוזמתה של בר שלום, ובמהלך הפגישה היא בדקה את האפשרות לרוץ במפלגתו של כחלון.

ורטר מסכם: “אם זה יקרה, זה עלול להיות המסמר האחרון בארונה המחורר של ש”ס”.

סקרים שפורסמו לאחר הודעתו של כחלון ניבאו לו כי יגרוף 10 מנדטים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הלוואי, אצביע לה. אשה אמיצה אשר אינה יראה מהעסקנים חורצי הלשון המבקשם לעצמם כוח ושררה ופעולת למען הציבור
    09/05/2014 11:15
    מ
  1. הלוואי.