בית המשפט אישר ללאומי להשתלט על האחוזה של מוטי זיסר

מוטי זיסר יאבד את ביתו, בשווי של כ-50 מיליון ש"ח, לידי בנק לאומי • בשלב זה יוכל לאומי למכור רק את החלק באחוזה בה מתגורר זיסר עצמו
ח' אייר התשע"ד / 08.05.2014 11:44

מכה קשה: איל ההון הדתי מוטי זיסר יאבד את ביתו לטובת בנק לאומי. כך פסק אתמול שופט בית המשפט המחוזי בת”א, איתן אורנשטיין. בשלב זה יוכל לאומי למכור רק את החלק שבו מתגורר זיסר עצמו.

על פי אתר דה מרקר, השופט אישר באופן רשמי לבנק להשתלט על האחוזה המפוארת של מוטי וברכה זיסר בכפר גנים שבפתח תקווה. שווי הנכס עומד על כחמישים מיליון ש”ח, כאשר סך חובו של זיסר ללאומי, עומד על כ-17 מיליון ש”ח, אותם נטל זיסר כמשכנתא לרכישת הבית.

שני ילדיו של זיסר, המתגוררים אף הם באחוזה, פנו לפני מספר חודשים לבית המשפט, וביקשו לרכוש מלאומי את החוב. עם זאת, בשל התנגדות בנק הפועלים שטוען כי רישום היחידות על שם הילדים הינו הליך פיקטיבי, וכן בשל הצורך לאשר כי ילדיו של זיסר יעמדו בתשלומי המשכנתא, החליט השופט להמתין עם העיקול על חלקות הילדים, שכן שוויו של חלקו של זיסר עצמו אמור לכסות את כל חובו ללאומי. חלקות הילדים הוערכו על ידי לאומי ב-12 מיליון ש”ח. בנק הפועלים עומד למחוק לזיסר כמיליארד שקל חוב.

הבית של זיסר הוא בעצם אחוזה. שטח האחוזה הוא כשישה דונמים והשטח הבנוי משתרע על פני 3,000 מ”ר. למתחם יש אבטחה צמודה. באחוזה יש מקווה, בית כנסת, בריכה גדולה, אולם באולינג, ואולם קולנוע פרטי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות