יש ‘מפתח’ לתעסוקה בביתר עילית: ערב חשיפה לתכנית קידום

ייחודיותה של תכנית הקידום של מפתח: נותנת מענה משלים עבור אלו שכבר עובדים ומעוניינים להתקדם • "מכוונת רק לרציניים ביותר שזוהו על ידי הרכזים כבעלי פוטנציאל וכישורים מתאימים"
נחמן גור
כ"ו אייר התשע"ה / 15.05.2015 14:38

במסגרת פעילות מרכז מפתח ביתר עילית, התקיים במהלך השבוע האחרון ערב חשיפה לתכנית קידום בביתר עילית.

התכנית פועלת בהצלחה במרכזי מפתח ברחבי הארץ והינה תוכנית משלימה, יחד עם שאר רצף התכניות והכלים התעסוקתיים המופעלים במרכזים על ידי ג’וינט ישראל תבת ומשרד הכלכלה.

הכנס נערך במשרדי עיריית ביתר עילית, בהשתתפות ראש העיר מאיר רובינשטיין, שמואל גוטליב מנהל מרכז מפתח בביתר עילית, אלי מורגנשטרן רכז ארצי תוכנית קידום במפתח, צבי עידן מרצה בכיר, וישראל מנדלבוים מקדם תעסוקה במפתח אשר מרכז פעילות זו.

ייחודיותה של תכנית קידום בכך שהיא נותנת מענה משלים עבור אלו שכבר עובדים ומעוניינים להתקדם.

ראש העיר, שאירח את הערב במשרדי העירייה, העלה על נס את פעילות מפתח בעיר, וציטט את דברי הרמב”ם במעלות הצדקה – שכתב שהמעלה הגדולה ביותר זה מי עושה עמו שותפות או ממציא לו מלאכה, ובוודאי שכשאדם עוזר לעצמו אין למעלה מזה.

מנהל מרכז מפתח בביתר עילית שמואל גוטליב הרחיב בייחודיותה של התכנית, המכוונת רק לרציניים ביותר שזוהו על ידי הרכזים כבעלי פוטנציאל וכישורים מתאימים על מנת להתקדם, ועל כך שהתכנית מצטרפת לשאר תכניות המתקיימות בהצלחה רבה בתחומים של הכוונה, השמה, הכשרה מקצועית ויזמות עסקית.

פעילות זו, כמו שלל הפעילויות והקורסים הקיימים במסגרת מרכז מפתח ביתר, מעידים על חשיבותו ועל יכולתו לתת מענה אישי רחב לכל סוגי הפונים. פעילות זו מהווה נדבך נוסף מתוך תכניות רבות המכוונות לפיתוח עולם התעסוקה בעיר, חלקן כבר מיושמות בשטח, ותוצאותיהן ניכרות בכל רחבי העיר.

מנהל מפתח ביתר וצוותו מזמינים את הציבור להירשם למגוון הקורסים המוצעים במרכז, וליהנות מארגז הכלים הנותנים את מירב האפשרויות להשתלב בשוק העבודה ובע”ה לרווחה כלכלית למשפחתם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גוטליב אתה אדם רציני
    17/05/2015 03:16
    שלוימי
  1. גוטליב אתה אדם רציני, מה לך לשבת עם ליצן-גרדן כמו רובינשטיין?
    אל תהרוס את התדמית שלך ושל מפתח בכלל. חבל.