סטודנט קיבל לביתו חלק ממזל”ט בשווי 350 אלף דולר

הצעיר קיבל הודעה על חבילה מטעם ממשלת ארה"ב - וגילה בה אוצר: כלי טיס חדש שעדיין לא נוסה • המוצא הישר: "הם היו מאושרים לשמוע אותי, לא האמינו שיקבלו בחזרה"
אליעזר היון
ח' אייר התשע"ד / 07.05.2014 21:53

חבילה בהפתעה: איך הייתם מגיבים אילו הייתם מקבלים 350000 דולר הביתה? סטודנט, תושב ארה”ב, קיבל לביתו הודעה על חבילה מטעם ממשלת ארצות-הברית. כאשר פתח את הארגז גילה רכיב השייך למטוס מתקדם מסוג מזל”ט השייך למינהל האוקיינוס הלאומי של ארה”ב  (NOAA). הרכיב שהגיע לסטודנט היה חלק מלוח הבקרה של המטוס. שוויה של החבילה שהגיעה עומדת על לא פחות מ-350000 דולרים.

המזל”ט מסוג פומה הינו כלי טיס חדש שעדיין לא נוסה, והוא עתיד לפקח על חיות הבר ולבצע סריקות מעל לאוקיינוס. טווח הטיסה שלו עומד על שמונה קילומטרים, והוא מסוגל לנוע במשך כשעתיים בכל פעם.

הסטודנט יצר קשר עם NOAA ודיווח להם על האבידה. “הם היו מאושרים לשמוע אותי”, אמר הצעיר. “הם היו מודעים לעובדה שדבר דואר אחד שלהם נעלם ולא האמינו שיקבלו אותו בחזרה”.

דיוויד מילר, דובר NOAA, אמר כי החברה שלחה שמונה ארגזים המכילים בתוכם את רכיבי המטוס, אל הבסיס ממנו ימריא, כדי שיורכב שם ויצא למשימותיו. “אחד מן הארגזים הגיע בטעות אל הסטודנט, ואנחנו מצפים כבר לקבלו כדי שהמטוס יורכב ויתחיל לטוס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות