“אין לנו אחיות שמתחנפות לפלסטינים” – לבני הותקפה בעוספיה

לבני השתתפה בטקס יום הזיכרון בעוספיה כנציגת הממשלה, כאשר אחד הנוכחים התפרץ לכיוונה וצעק "את יושבת עם הטרוריסט אבו מאזן ומתחנפת, ולמחרת באה לדרוזים להגיד להם שאנחנו אחים"
ח' אייר התשע"ד / 08.05.2014 01:37

לבני השתתפה כנציגת הממשלה בטקס יום הזכרון בעוספיה. בסיום הטקס התפרץ לכיוונה אחד הנוכחים, תושב דלית אל כרמל, ותקף אותה במילים חריפות.

בנאומה אמרה לבני “זה יום שנועד לנו, אזרחי המדינה כולה, לכאוב ולזכור יחד אתכם, בין אם הכרנו את יקירכם ובין אם לאו…כל הנופלים היו אחים. אחים שלנו”. בניגוד למה שפורסם בכלי תקשורת אחרים, מה שעורר את חמתו של האיש לא היה השתתפותה של אישה בטקס אלא חלקה של לבני במו”מ המדיני. הוא התייחס לדבריה וצעק “את צבועה ושקרנית שיום אחד יושבת עם הטרוריסט אבו מאזן ומתחנפת אליו ולמחרת באה לדרוזים להגיד להם שאנחנו אחים, אין לנו אחיות שמתחנפות לפלסטינים”.

מנדי ספדי, יו”ר “דרוזים לבטחון ישראל” ובעבר עוזרו של ח”כ איוב קרא, נכח בטקס ואומר כי השרה לבני לא הגיבה לצעקות ומיהרה לרכב שלה כשמאבטחיה דוחפים ומרחיקים ממנה את האיש. לשאלתי איך התקבלו צעקותיו של האיש ע”י הנוכחים בטקס, רובם דרוזים תושבי המקום, ענה ספדי: “הדרוזים באופן כללי לא אוהבים את השפל אליו הביא השמאל את מדינת ישראל ואת ההשפלות הלאומיות שאנו חווים יום יום. זאת זעקה שבהחלט מייצגת את הרוב הדרוזי ודבריו התקבלו באהדה מסביב. רק יו”ר “יד לבנים” ביקש לא לפגוע בטקס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות