בבית הרוצח מקנזס: תדפיסי מידע על בתי כנסת ומסעדות כשרות

תדפיסי מידע, ובהם מיקומי בתי כנסת, מסעדות כשרות, ופרטי תחרות הכישרונות הצעירים נתפסו בביתו של פרייזר גלן קרוס, היורה מקנזס • שלושת קרבנותיו היו נוצרים, אך המניע לרצח היה אנטישמי
ח' אייר התשע"ד / 07.05.2014 21:22

תדפיסי מידע, ובהם מיקומי בתי כנסת, מסעדות כשרות, ופרטי תחרות הכישרונות הצעירים נתפסו בביתו של פרייזר גלן קרוס, היורה מקנזס.

ה-FBI העביר את ממצאי החיפוש בביתו של קרוס לידי המשטרה, ולפיה היו במקום עותקים של פרסומים אנטישמיים, רישומי מס, ועותק בודד של ‘מיין קאמפף’. כמו כן נתפשו במקום מחשבים, מדריך למשתמש ברובה, שלוש קופסאות תחמושת, וספר שכתב קרוס בשם “האדם הלבן מתבטא”.

• שלושה הרוגים בשני אירועי ירי במרכזים יהודיים בקנזס

קרוס, שהיה בעברו ‘גראנד דרגון’ (-מפקד מדינה) בארגון האנטישמי הידוע לשמצה KKK, מואשם ברצח ויליאם קורפורן, בן 69, ונכדו ריט גריפין אנדרווד, בן 14, בחניון של המרכז הקהילתי היהודי של אוברלנד פארק בקנזס, שם התקיימו המיונים לתחרות הכישרונות הצעירים, וכן ברצח טרי למאנו, בת 53, שהגיעה לבית האבות ‘כפר שלום’ בכדי לבקר את אימה. שלושת הקרבנות היו נוצרים.

נגד קרוס עומד גזר דין מוות, והוא מוחזק במעצר כשגובה השחרור בערבות שלו עומד על 10 מליון דולר. עורך דינו סרב להגיב. הדיון הבא בעניינו יתקיים בכ”ט באייר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות