המחאה באשדוד • בעלי קבוצת ‘ביג’ הבטיחו: “נשקול לסגור בשבתות”

נחמן גור
|
כ"א אייר התשע"ה / 09.05.2015 23:32
בפגישה שנערכה בלוס אנג’לס בין האדמו”ר מפיטסבורג לבין בעלי קבוצת ‘ביג’, אמרו בעלי המתחם כי יבחנו מחדש את הפעילות בשבתות בידי החברה • עסקני השבת: מדובר באיתות חיובי, אך עדיין לא הוראת סגירה”

המאבק נגד פעילות מתחם ‘ביג’ באשדוד בשבתות וחגים: במהלך פגישה שהתקיימה בלוס אנג’לס בין האדמו”ר מפיטסבורג, תושב העיר אשדוד, לבין האחים נפתלי, בעלי קבוצת ‘ביג’, סוכם על בחינה מחודשת של פעילות בשבתות בידי החברה.

לטענת מובילי המאבק נגד חילול השבת באשדוד, בעלי הקבוצה הבהירו כי לא שיערו את עוצמת ההתנגדות של הציבור החרדי, ולכן הם שוקלים את צעדיהם מחדש.

בעלי הקבוצה אמרו עוד, כי בכוונתם להגיע לישראל במהלך הימים הקרובים, על מנת להיפגש עם המנהלים המקומיים ולחשב את צעדיהם מחדש.

הפגישה התקיימה ביום חמישי האחרון באכסנייתו של האדמו”ר מפיטסבורג, השוהה בימים אלו בלוס אנג’לס. בפגישה בין האדמו”ר ליהודה נפתלי, שארכה כשעה ומחצה, הביע האדמו”ר את כאבו על תופעת חילולי השבת בעיר עם פתיחת הקניון בשבתות.

עסקני השבת באשדוד אומרים: “מדובר אמנם באיתות חיובי מצד בעלי ‘ביג’, אך נכון לעכשיו לא מדובר עדיין בהוראה לסגירת המתחם בשבתות. נקווה שהוראה כזו אמנם תצא, אך כל עוד הדבר לא מתרחש, נמשכת הפעילות בדיוק כפי שנקבע בישיבתם של רבני אשדוד”.

לאור כך, הצוותים העוסקים בגיבוש הסנקציות הכלכליות, לצד ועדת ההיגוי ששוקדת על קידום עצרת המחאה ההמונית שתתקיים באשדוד בר”ח סיוון – ממשיכים בתפקידם ללא כל שינוי.