אלעזר שטרן: “נתניהו מכר את יהדותה של מדינת ישראל לחרדים קיצוניים”

ח"כ לשעבר אלעזר שטרן תוקף בחריפות את ההסכם עם ש"ס ויהדות התורה ועוקץ את הבית היהודי: "אז מה אם בגדנו בייעוד המרכזי? זה מתגמד מול ההישג ההיסטורי: לראשונה תהיה לציונות הדתית שרת ספורט"
יוני גרין
ט"ז אייר התשע"ה / 05.05.2015 12:23

ח”כ לשעבר אלעזר שטרן תוקף בחריפות את ההסכם עם ש”ס ויהדות התורה וטוען כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מכר את יהדותה של המדינה ל”חרדים קיצונים”.

“ראש הממשלה מכר את יהדותה של מדינת ישראל לחרדים קיצוניים”, כתב שטרן בעמוד הפייסבוק שלו. ”אם לא די בכך הוא ביזה את שלטון החוק בכך שהסכים לביטול חוקים שהוא תמך בהם (לומר לך: אל תתייחס ברצינות לחוקים, המתן שנה ושנתיים ונשנה אותם), בכך נתניהו פגע אנושות במערכת הפוליטית ויותר מכך באמון הציבור בפוליטיקאים”.

שטרן הוסיף: ”אנשיו מדברים על ‘העם אמר את דברו’ כאילו כל העם אלו ששת המנדטים של יהדות התורה בעוד שאפילו רבע מהעם (מצביעי הליכוד) לא העלו בדעתם שזה מה שהוא מתכנן להם לאחר הבחירות”.

בהמשך הפוסט עקץ שטרן את הבית היהודי’, הצפויה להיכנס לקואליציה לאחר שקיבלה, בין השאר, את תיק התרבות והספורט עבור איילת שקד: “אז מה אם בוטל השוויון בנטל? אז מה אם נבלם הסיכוי למהפכה בגיור (שבנט התחייב עליה באופן אישי)? אז מה אם יהדותה של המדינה נמכרה לקיצונים שבמנהיגי החרדים?

“אז מה אם בגדנו בייעוד המרכזי של הציונות הדתית – שמירת זהותה היהודית של מדינת ישראל? אז מה? כל זה מתגמד מול ההישג ההיסטורי: לראשונה מאז חורבן הבית לציונות הדתית תהיה שרת ספורט”.

שטרן סיים: “אולי בסופו של דבר ילמדו בבית היהודי שאם אפשר לוותר על שר חוץ לטובת אופייה היהודי-דמוקרטי של מדינת ישראל אפשר בוודאי לוותר על שרת ספורט”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה לאליעזר שטרן ולציונות הדתית?
    05/05/2015 18:28
    אודי
  1. שיילך ליאיר לפיד

  2. אני בעד שהכסף ילך לאזרחי המדינה.
    06/05/2015 07:19
    נסים
  3. זה בסדר לחלק את הכסף לאנשים .ולא לאדמות כבישים והתנחלויות.
    גם כך מדינת פח עם ביבי