הפוליטיקאים מקיימים רצון הבוחר

במשך שנתיים רדפתם את העולם החרדי מתוך הקואליציה, כי כך הבוחרים שלכם רצו.• אז דמוקרטיה ושלטון זה רק כשהשמאל מנצח?
אלחנן יונס
י"א אייר התשע"ה / 30.04.2015 13:55

אפתח במילון שלטון קצר, להצגת תמונת הממשל בישראל:

בחירות – העם אמר את דברו

קואליציה ימנית – ממשלת כיבוש

קואליציה שמאלנית – ממשלת שמד

חרדים בכל קונסטלציה פוליטית – סחטנים

דרישה לתפקיד בכיר – שררה

דרישה לתפקיד מפתח – סחטנות

זה שיאיר לפיד מתנגד לכל הסכם קואליציוני שיחתם זה ברור.

אבל זה שכל העיתונות מלאה קריאות כנגד החרדים, זה לא מובן. רשימת יהדות התורה רצה במטרה אחת ויחידה: לדאוג לבוחריה. וכשהיא מגישה דרישות קואליציוניות כדי להיות שותפה בממשלה – זו  סחטנות?

האם אין זה ‘שיא ההגינות’ לבוא ולומר בקול: זה מה שהבוחר ביום הבחירות ביקש ממני, אני שליח שלו ולכן מבקש בשמו?

מה לא מובן ולמה זה לא מקובל?

זה שזה מרגיז יריבים פוליטיים – זה בסדר והגיוני. הרי במשך שנתיים רדפתם את העולם החרדי מתוך הקואליציה, כי כך הבוחרים שלכם רצו.

אז דמוקרטיה ושלטון זה רק כשהשמאל מנצח?

לא ברור.

בעצם זה ברור. כל עוד אנחנו נהיה בצד המפסיד כולם מאושרים.

כשאנחנו סוחטים את ההצלחה, אנחנו לא בסדר?

ומילת ברכה לנציגות החרדית: כל עוד תוקפים אתכם, כי אתם דואגים לנו – זה סימן טוב. אומרים שכאשר החיים קשים, סימן שאתה בעליה.

אם מישהו מנסה לדחוף אותך החוצה, סימן שהוא רוצה את מקומך בפנים.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    החכים לא מכבדים רצון הבוחרים
    30/04/2015 16:50
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מתוך עיון במסמך ההסכם הקואליציוני: אנשי “דגל/ג” הם בשמחה שוב נותנים יד בתחכום רב במסע השמד והניאוף ר”ל בענין של הגיוס: עכשיו שנתפסו על חם חם חם הם טוענים, תעיינו היטב במסמך המצו”ב ותראו את התחכום ואת ה’הבה נתחכמה לו’ שנעשה פה כדי לקדם את חוק הגיוס בני ישיבה, מבלי לעורר ריאקציה נגדית באמצעות הכלא הצבאי הטמאה, אלא ע”י תקציבי עתק שיוקצו על מנת לעודד הקמת מסגרות צבאיות חרדית ואת שילוב החרדים בהסכמת ר’ שטיינמן שליט”א וכו’ באקדמיה ובשילוב בתעסוקה וכו’ וכו’, רח”ל.

    מתברר לנו כי לא רק שלא הועילו בחתימת ההסכם, אלא רק גרמו בחתימתם להעמקת הגזירה ולהחרפת הסכנה הנוראה, וכפי שהטיב מר יצחק נחשוני להגדיר אמש, שאין כאן כל בשורה בחוק הגיוס, וכי יש כאן רק אחיזת עיניים ואחיזה בכיסאות והרבה כסף בכיס של החכי”ם…

    החכי”ם האלו לא פחות משותפי הסיטרא אחרא, הם לכאורה מזרע בני המן שלמדו בבני ברק! הם ידעו בדיוק על מה הם חותמין, ואעפ”כ לא היה להם שום בעיה לחתום על מסמך של שמד בפועל, על בני ישיבות. הם לא מעונינים לעזור לציבור החרדי שבחרו בהם, בכלל לא, הם רק חושבים על עצמם כמה כסף הם מרוויחים כל חודש וכו’

    לצערנו הם אינשי דלא מעלי המנסים להפריע להצלח בני תורה, וכך כתוב שם שחור על גבי לבן, ואותן ידיים זדוניות שיש על זה דם, לא רעדו לחתום על מסמך מזעזע זה, כשהם מוכרים את נשמת היהדות בעד נזיד עדשים, ושוב כסף ועוד כסף. הנה באמת לא ראיתי להם מקום לטעות ולחתום בעד גזרת “שמד”.

    הננו למחות בזה בשם כל ישראל, על כבודה של תורה, כאשר אינשי דלא מעלי, אנשים רקים ופוחזים, כופרים בד’ ובתורה, ומשומדים, שונאים לומדי תורה, שחתמו מסמך השמד כדי לעזור לציונים, לשרוף נשמות בני ישיבות בארץ ישראל, ולתת יד לכופרים הארורים המשומדים המסיונרים, ברצון ובידיעה. אחרי שבחנו בהם כדי לבטל גזירת הגיוס ולא בטלו הגזירה, הם ממש גנבים ונוכלים, אוי לו לאותו בושה, שלוקחים נוכלים ליצג אותנו, הם החכי”ם של החרדים בבית זונות הגדול של כנסת. ניכר למרחוק רוב גדול, שהם שלוחי ה-ס”ם. הם מבזים גדולי התורה של דורנו ומחללים שם שמים ברבים, ואלו שאין להם חלק בעולם הבא. נראים כמשפחת אחשוורוש והמן הרשע.

    • נורמלי   30/04/2015 17:02

      גבר תעשה טובה אל נא תלכלך לנו את האתר ובבקשה אל נא תכתוב כאן שוב דברי שטות כאלה

  2. אין בעיה עם המפלגות
    03/05/2015 16:05
    גיא
  3. אחדד – הציבור ששלח אותם סחטן. פרזיט. אוכלי חינם. יושבים ולומדים – למענם, ומתעצלים לעבוד. פשוטים ידם אל כיסי הציבור החילוני שעובד, וקשה. עכשיוזה יותר ברור?