נהג ערבי ברכבת הקלה מהלל את דאעש בפייסבוק

נהג ברכבת הקלה, ערבי תושב שכונת שועפט המשתייך לחמולת אבו חדיר, מתהדר בדף הפייסבוק האישי שלו בתמונת פרופיל של דאעש, ומהלל את ארגון הטרור הרצחני • "אלוהים נותן חיים לדעאש", כתב • בעקבות פניית אתר חדשות 0404 פתחו השב"כ והמשטרה בחקירה • סיטיפס: "העברנו המידע למשטרה כדי שינחו אותנו מיידית כיצד לפעול"
חיים טוויל
ז' אייר התשע"ה / 26.04.2015 18:54

נהג ברכבת הקלה בירושלים, המשתייך לחמולת אבו חדיר בשכונת שועפט, מתהדר בדף הפייסבוק שלו בתמונת פרופיל של ארגון הטרור דאעש, מעודד לכאורה פעילות מחבלים, ואף כותב סטטוסים שונים על “צבא הכיבוש” ונגד מדינת ישראל. כך חשף אתר החדשות 0404.

הנהג, העובד על ציר הרכבת הקלה בירושלים באופן קבע, מסיע נוסעים רבים במהלך עבודתו, בעוד אלה כלל אינם מודעים לכך שמאחורי הגה הקטר יושב אדם שדעותיו הינן בעלי אופי טרוריסטי ומסוכן.

חדשות 0404 העביר את פרטי הנהג לידי המשטרה ולידי חברת סיטיפס, מפעילת הרכבת הקלה.

בעקבות המידע, המשטרה מיהרה לערב את השב”כ וחקירה בעניין נפתחה.

בין השאר כתב הנהג בפייסבוק הפרטי שלו: “אלוהים נותן חיים לדעאש”. הוא כתב גם על “פעילות כוחותינו בשועפט”.

חבר של הנהג בפייסבוק, כתב בתגובה לאחר הסטטוסים שהעלה: “יהודים מנאייק. יבוא יום ונהרוג אתכם. למה ישר לירות – כי אתם עם פחדן. אנחנו הערבים מספיק ש****** עם הבנות שלכם כל לילה במועדונים”.

מחברת סיטיפס נמסר בתגובה לחדשות 0404: “העברנו את המידע שהתקבל מחדשות 0404 למשטרה על מנת שינחו אותנו מיידית כיצד לפעול”.

לגבי המשך פעילותו כנהג ברכבת הקלה, נמסר מהחברה: “הנושא בבחינה מול גורמי הביטחון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נראה עכשיף מי יגיד רוצים לבטר את הנהג מהעפודה..
    26/04/2015 20:42
    חוסני
  1. סחבקים של הערפים מה יש בשבילם ג’וב בברגלידות, לא סתם ג’וב, הם יש אותם ג’וב כביר בברגלידות לא יתנו נוגעים בנהג להגיד אותו רוח אל בית מאן עפודה ברקבת