אהרונוביץ’: “הפיגועים בירושלים ימשכו, אי אפשר לעצור מפגע בודד”

השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', ביקר את פצועי הפיגועים של הימים האחרונים: "התגובה של שוטרי משמר הגבול במערת המכפלה היא התגובה הנכונה, כשמתחיל אירוע של דקירות צריך לחסל את המחבל"
חיים טוויל
ז' אייר התשע"ה / 26.04.2015 18:31

השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ’, הגיע אחר הצהריים (ראשון) לבית החולים ‘שערי צדק’ בירושלים כדי לבקר את פצועי הפיגועים האחרונים, המאושפזים במרכז הרפואי.

“ראינו בסוף השבוע עלייה בפיגועים. התגובה של שוטרי משמר הגבול במערת המכפלה היא התגובה הנכונה, כשמתחיל אירוע של דקירות צריך לחסל את המחבל”, אמר השר אהרונוביץ’.

השר העריך: “הפיגועים בירושלים ימשכו, אי אפשר לעצור את המפגע הבודד שמחליט לפגע על דעת עצמו. קיבלנו בימים האחרונים תיגבור של 500 שוטרים בירושלים”.

נזכיר כי שלושה שוטרים נפצעו אמש (מוצאי שבת) באורח קל ושוטרת נפצעה באורח בינוני מדריסה בציר הכהנים בשכונת א-טור שבמזרח ירושלים. מזירת הדריסה נמלטה מכונית מדגם סקודה בצבע ירוק, שנמצאה לאחר מכן על ידי כוחות משטרה נטושה בסמוך למקום.

אחרי אירוע הדריסה החלו תושבים להשליך אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון וההצלה שבמקום. במהלך האירוע אבן פגעה במכוניתו של ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שהגיע לזירה. ברקת לא נפגע אולם נגרם נזק למכוניתו.

מוקדם יותר אתמול נפצע שוטר מג”ב באורח בינוני מדקירות של מחבל במערכת המכפלה בחברון. המחבל נורה על ידי לוחם מג”ב נוסף שהיה באזור ונפצע באורח קשה, ומאוחר יותר מת מפצעיו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות