מהומות בבית שמש: חילונים תלו דגלי ישראל מול ‘הקנאים’ • צפו

קבוצה של קיצונים חילונים הופיעה בשערי שכונת רמת בית שמש ב' עם דגלי ישראל והחלה לתלות בכיכר כדי לעורר פרובוקציה • קיצונים חרדים מהשכונה מיהרו להופיע - ובמקום נוצרה מהומה
אליעזר היון
ג' אייר התשע"ה / 22.04.2015 16:47

חילוניים קיצונים, בראשות חבר עיריית בית שמש ריצרד פרס חוללו היום פרובוקציה: אנשי הקבוצה הופיעו בכניסה של שכונת רמת בית שמש ב’ כדי לגרות את קיצוני נטורי קרתא המתגוררים בשכונה, תוך שהם תולים דגלי ישראל בכיכר.

ההתקהלות החלה סביב השעה 15:00, כאשר הקבוצה הופיעה במקום והחלה לתלות את השלטים.

אנשי נטורי קרתא הגיעו במהירות אל הזירה, כשאחד מהם נשא דגל פלסטין – ובמקום נוצרה מהומה.

תושבים מקומיים סיפרו לחרדים 10, כי הם חוששים מהתלקחות מיותרת. “הגיע הזמן שהמשטרה תעשה סוף למעשים המטורפים משני הצדדים – גם החרדי וגם החילוני”, אמרו.

הפגנה בית שמש

אל המקום הגיעו ניידות של רשתות טלוויזיה לצד ניידות משטרה.

זו אינה המהומה הראשונה המתרחשת ברמת בית שמש ב’. עימותים בין גורמים קיצוניים משני צדדי המפה הגיעו פעמים רבות אל ראש הכותרות של כלי התקשורת.

רמת בית שמש ב’ מאוכלסת בלא מעט דמויות המכונות ‘חרדים קיצונים’, שיקיימו היום בערב עצרת תחת הכותרת “67 שנות אבל”.

דגל

הדפס כתבה

10 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ירדתם מהפסים!!!
    22/04/2015 19:08
    חרדים?
  1. דגל ישראל זאת קיצוניות?
    חילונים קיצונים כי הם תלו דגל?

    • נחום   23/04/2015 09:25

      הבעיה באנשים שעובדים כדי לעורר פרובוקציה
      להיכנס לתוך השכונה שלהם בהתרסה כזו תוך כיד הליכה באמצע הכביש עטופי בדגלים
      להכנס לשם ולקלל אותם
      זה נקרא קיצוניים

  2. דגל אשף זו קיצוניות!!!מטורפים!!
    23/04/2015 08:43
    אשף?????
  3. מה נסגר?
    שילכו לגור בעזה אם פלסטין יותר טובה!!
    קבוצת קיצוניים מסוכנת לציבור!!
    חילול ה’ גמור!!
    אין על מדינת ישראל!!!!

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   23/04/2015 12:33

      מי שלא שומר תורה אסור לו לגור בארץ ישראל הקדושה שהכובש הציוני ימח שמו יעוף לאוגנדה

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   23/04/2015 19:21

        ביום אידם של הציונים, ארץ הקודש מתעטף באבלות ביום גבר האויב ותבקע העיר, ביום העצמות יום “שמד” יום המר והנמהר ה’ אייר : יום המר והנמהר ה’ אייר : על בית ישראל שנפלו לנסיון שמד ע”ז ניאוף וכפירה – ועל עם ד’ הנתון בשבי למשיסה‎ מסוף העולם ועד סופו ישמע קול ד’ שובר ארזים. יום המר והנמהר יום “שמד” ה’ אייר : “יום העצמות הוא יום אבל, המדינה עושה שואה רוחנית” יום המר והנמהר ה’ אייר : יום המר והנמהר ה’ אייר : יום המר והנמהר ה’ אייר : יום המר והנמהר ה’ אייר : יום אידם של הציונים: יום המר והנמהר ה’ אייר : יום מרד בקב”ה.

        כפי ששמענו מתכוננים הכופרים והפריצים למיניהם להכריז את יום המר ליום של הוללות וסכלות, ריקודים טמאים ופריצות, תערובת אנשים ונשים, כעצת בלעם הרשע. לכן גוזרים בכח תורתנו הקדושה שאסור לאף איש ואשה, תינוק ותינוקת, גדול וקטן להשתתף ולקחת חבל בהלולא וחינגא שלהם, אפילו רק בהסתכלות ארעית, ולא לשנות בנוסח התפילה, ולא להוסיף ח”ו פסוקי שמחה. ואדרבה חוב מוטל על כל אחד ואחד להרבות בתחנונים להקב”ה שיוציאנו מהגלות המר והנמהר הזה “גלות הערב רב” אשר קשה מכל הגליות, כמובא בזוהר הק’ בהרבה מקומות ובהראשונים ובהאחרונים זיע”א וישלח לנו גואלינו האמיתי משיח צדקנו ויגאלנו גאולה שלמה בבי”א.

        אהבת ישראל פירושו אמירת האמת ואמירת תוכחה אמיתית אל החוטאים. אתה בוודאי מסכים איתי ש”אהבת ישראל” אינה אומרת לאהוב אנשים למרות שהם יהודים אך רוצחי ילדים, וגם לא לאהוב מרגלים המרגלים לטובת האויב. גם “ישו” היה יהודי ובודאי לגביו לא קיים הציווי אהבת ישראל. כמו כן, אהבת ישראל לא נאמרה לאנשים שמטעים את העם אחרי השקר, כלשונו של הרמב”ם שאכזריות על האנשים שמטעים את העם אחרי השקר רחמנות גדולה היא.

        אנשי המזרחי [כת הערב רב בפועל] הטעו את העם שאפשר להיות גם חילוני – לראות סרטים ולהפגש עם בנות בבני עקיבא וגם להיות דתי ולבוא לישיבה וללמוד גמרא – זה שקר שמי שאוהב את עם ישראל ילחם בו בכל כוחותיו.

        בשעה 6.45 תהילים 7.00 מנחה ויחל ואח”כ כולם יוצאים לרחובה של עיר לזעוק זעקה גדולה ומרה לבושי שק … ואח”כ יתקיימו עצרות מחאה וקינה, תעניות קריאת ויחל בערי ארץ הקודש צפת, מירון, קוממיות, פתח תקוה, ועוד… ידרוש הרה”ג ר’ צבי ר דוידוביץ שליט”א

        הלכה נפסקת על פי גדולי הדור – כמו שיש הרבה כיווני חשיבה בין הקצינים בעת מלחמה, מי שמכריע בסוף זה הרמטכ”ל – גדולי הדור, החזון איש והרב עזרא עטיה פסקו בקום המדינה שיום העצמאות הוא יום אבל על תלמידי רבי עקיבא כמו בשאר ימי הספירה, ורבי עזרא עטיה זצ”ל ראש ישיבת פורת יוסף קבע שמי שמשתתף עמם בשמחה, הוא שותף לדבר עבירה וכך פסק החזון איש. ומי ששומר מצוות וחוגג את יום העצמאות שהערב רב חוגגים שלטון על עם השם היראים ומנסים בתחבולות לחלן(מלשון חול להבדיל מקודש) את העם ולעשותו ככל הגויים ..אז שתדעו שדעת תורה של החזון איש גדול הדור שהוא אפיקורוס גמור.

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   26/04/2015 00:34

        אם אתה טוען שהציונים הם כובשים אתה אמור ללכת מהמקום הזה כי הוא כבוש לא?
        ואם אתה טוען שיש לך זכות בגלל שזו א”י אז גם להם יש!!! גם הם יהודים!!! וכל השטויות שיש לכם הקנאים להגיד על “עמלק” זה שטויות כי תכל’ס-ה’ נתן לנו הלכה שלא אומרת כמוכם

  4. הקנאים נראים יותר חזקים, מה לעשות
    23/04/2015 19:20
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. בעיה לומר כי הם קיצוניים.
    27/04/2015 12:37
    אמיר
  6. קיצוניים הינם אנשים שעמדותיהם, דעותיהם ופעולותיהם שונות משל שאר האנשים, מכאן המילה – קיצוני, דהיינו, בקצה.
    ואילו אלו שהניפו דגלים אינם קיצוניים, כיוון שרוב תושבי מדינת ישראל מזדהים עם הדגל ועם שאר סמלי המדינה.
    ניסיתם לשווא להעמיד את החילוניים באותה המדרגה של המשוגעים מנטורי קרתא.

    • שלמה   27/04/2015 13:11

      הקיצוניות אינה בהנפת דגל… הקיצוניות היא ביצירת הפרובוקציה שאנשים יוצאים מביתם ונוסעים הרחק אל פינה נידחת להניף דווקא שם דגל כשהם מבהירים ומצהירים שמטרתם וכוונתם היא להתריס וליצור פרובוקציות – זוהי הקצנה שנועדה ליצור כותרות

  7. מוות לנטורי קרתא
    28/11/2015 14:20
    אבישי
  8. מתבייש לקרוא להם יהודים בכלל