מנהל הפרסום של כולנו: “ביבי שטן, איש רע, לא ישר, סכסכן, פלגן ונוכל”

יוני גרין
|
א' אייר התשע"ה / 20.04.2015 15:31
אודי פרידן, מבעלי משרד הפרסום המוביל ראובני-פרידן, היה מנהל הפרסום בקמפיין של משה כחלון ומפלגת ‘כולנו’ • אז כחלון קיבל 10 מנדטים, אבל ביבי נשאר • וזה עושה לו רע. מאוד. וגם ירושלים

אודי פרידן, מבעלי משרד הפרסום המוביל ראובני-פרידן, היה מנהל הפרסום בקמפיין של משה כחלון ומפלגת ‘כולנו’ במערכת הבחירות האחרונה. הוא מרוצה מאוד מעשרת המנדטים שבהם זכתה המפלגה.

אבל מה לגבי כל היתר? ובכן, בראיון שהעניק לענת ביין-לובוביץ’ במוסף פירמה של ‘גלובס’, הוא שוטח את דעותיו:

“לביבי היה אמור לקרות בדיוק מה שקרה בבחירות 99′, כשנפשו של העם נקעה ממנו ועשינו את ‘ישראל רוצה שינוי’ וברק ניצח.

“ביבי בעיניי הוא השטן, איש רע, לא ישר, סכסכן, פלגן ונוכל. אבל בגלל שחצי עם לא רצה להצביע לציפי לבני, ובגלל שבכל זאת גם הנושא הכלכלי-חברתי לוחץ על האנשים האלה, כל הזמן היה שוויון. כשהייתה נסיקה מסוימת של המחנה הציוני עם פער של ארבעה מנדטים, התחילה התגייסות של הימין.

“במערכת הבחירות גיליתי שמזרחים לא מאמינים למזרחים. הם לא מאמינים בעצמם, ולכן לא מאמינים שמישהו כמוהם יכול להיות מנהיג. אחת הסיבות שכחלון לא קיבל 20 מנדטים, היא כי הרבה אמרו ‘הוא כמוני.

“מה, הוא יכול להיות ראש ממשלה? אני רוצה חליפה, סיגר, ביבי, אנגלית. אני לא מאמין שכחלון יכול לשקר לאובמה, ואני רוצה מישהו שיכול לשקר לאובמה’. הם רוצים את ביבי הפרזנטור.

אבל לא רק את ביבי הוא לא אוהב. גם ירושלים על המוקד: “אני לא יוצא מתל אביב, ולא אצא, כי מסביב חשכת אלוהים. ירושלים, זאת שאמרו שלקחה תשעה קבין של יופי, היא עיר מכוערת ואלימה. קנאית, חשוכה, לא תרבותית ולא דמוקרטית.

“מלון שאין לו אספרסו בשבת בעיניי הוא לא ראוי. זה שיא הפלצנות להגיד, אבל האספרסו משקף את זה שאסור לחמם בגלל כשרות, ב-2015, כשבאים לכאן אנשים מכל העולם”.