אללו תקף: חרדים לא משתתפים ביום הזיכרון • לסרי: שקר

נחמן וייס
|
ו' אייר התשע"ד / 06.05.2014 20:24
יו”ר סיעת מר”צ בירושלים טען: “חברי המועצה החרדים,אינם משתתפים בטקסי יום הזיכרון” • בדיקת חרדים10: החילונים נעדרו מהטקס המרכזי • יו”ר ש”ס בירושלים: “הציניות עברה גבול כשצובעים בדם הנופלים”

חרדים לא משתתפים ביום הזיכרון? יו”ר סיעת מר”צ בירושלים, יוסף (פפה) אללו, העלה אתמול פוסט בדף הפייסבוק שלו, בו טען כי חברי המועצה החרדים, אינם משתתפים בטקסי יום הזיכרון.

“באין בררה, בגלל שהחרדים לא משתתפים בטקסי הזיכרון, ניר ברקת חייב לסמוך עלינו”, כתב אללו, על תמונתו בטקס יום הזיכרון במינהל קהילתי בבקעה.

אך האם החרדים אכן לא משתתפים בטקסים?

תמונות שהגיעו לידי חרדים10 מוכיחות ההיפך. בתמונות נראה יו”ר סיעת ש”ס בירושלים, נתי לסרי, משתתף בטקס יום הזיכרון של מינהל קהילתי ‘אשכולות’, בשכונת שמואל הנביא. לסרי נאם בטקס והניח את זר המועצה על האנדרטה לזכר הנופלים בני השכונה.

מבדיקה של חרדים10 עולה, כי בטקס הרשמי של עיריית ירושלים, שהתקיים בבוקר יום הזיכרון בכיכר ספרא, נכחו רוב הנציגים החרדים בעירייה, ובהם סגני ראש העיר החרדים מש”ס ויהדות התורה. מי שנעדרו מהטקס המרכזי היו דווקא הנציגים החילונים.

נתי לסרי אמר לחרדים10: “לצערי הרב זו לא פעם הראשונה שאנו מותקפים מצד זה של המתרס, אבל הציניות עברה את הגבול כשצובעים זאת בדמם של הנופלים”.