לאחר היעדרות של שנתיים: נתניהו ברשימת 100 המשפיעים של ‘טיים’ ל-2015

מי שנבחר על ידי המגזין לכתוב על נתניהו הוא ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק • עוד ברשימה: נשיא רוסיה, נשיא ארה"ב, הלרי קלינטון, המועמד הרפובליקאי ג'ב בוש, קנצלרית גרמניה, שליט קובה, האפיפיור, ומנהיג צפון קוריאה
יוני גרין
כ"ח ניסן התשע"ה / 17.04.2015 12:17

המגזין ‘טיים’ האמריקני פרסם אתמול (חמישי) את רשימת 100 האנשים המשפיעים בעולם לשנת 2015.

לאחר היעדרות של שנתיים – בין המאה נמצא שוב ראש הממשלה בנימין נתניהו. מי שנבחר על ידי המגזין לכתוב על נתניהו הוא ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק.

לצד ראש הממשלה, נבחרו גם מנהיגים בולטים בעולם כמו נשיא ארה”ב ברק אובמה, נשיא רוסיה ולדמיר פוטין,  המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה”ב הילרי קלינטון, המועמד הרפובליקאי ג’ב בוש, קנצלרית גרמניה מרקל, שליט קובה קסטרו, האפיפיור, מנהיג צפון קוריאה קים ג’ונג און, כמו גם שר החוץ האיראני מוחמד ג’וואד זריף.

 ברק מגדיר את נתניהו “השורד של ישראל”, אך בדבריו לא חסך ממנו גם ביקורת. ברק מבהיר כי למרות שיש שחושבים כי נתניהו רוצה רק לשרוד בשלטון, הוא חושב שהמצב מורכב יותר.

לפי ברק, “על מנת להותיר את חותמו, נתניהו מוכרח לרפא במהירות את הפצעים שנפתחו בקמפיין שלו, לשפר את יחסי העבודה עם הנשיא אובמה, להילחם בעוצמה – בייחוד מאחורי דלתיים סגורות – למען מדיניות קשוחה, ולחבור באומץ לכוחות המתונים באזור נגד הטרור, הקיצוניות וההגמוניה האיראנית. נדרשות פעולות נועזות. לא רק מילים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות