אהרון רזאל מגייס כסף להפקת אלבומו ה-10 • סקרנים? כנסו

זכיתי במתנה מופלאה, להיות מסוגל להביא את עצמי לידי ביטוי באמצעות המוסיקה. את המתנה הזו אני משתדל לחלוק עם כל יהודי באשר הוא • הנה לכם טעימה ראשונה מהסינגל הראשון
שלמה בן חיים
כ"ו ניסן התשע"ה / 15.04.2015 01:09

שלום חברים יקרים,

איזו זכות היא לי לפנות אליכם ולהזמין אתכם להשתתף איתי ממש בהפקת הדיסק החדש שלי. שלנו.

אני בעיצומה של ההפקה ועובד על ההקלטות והמיקסים באולפן, כשהפעם אני חש, שאני לא שם לבד. המחשבה שיש אנשים שתומכים, מאמינים ומצפים יחד איתי לצאת האלבום, מרגשת.

תמיד כשהייתי באולפן וביצעתי את השירים, הרגשתי שאתם שם איתי, במחשבתי ובנשמתי, ואני יודע שגם הפעם התוצאה תהיה, בעז”ה ובזכותכם, מדהימה.

זכיתי במתנה מופלאה, להיות מסוגל להביא את עצמי לידי ביטוי באמצעות המוסיקה. את המתנה הזו אני משתדל לחלוק עם כל יהודי באשר הוא, להיות הקול של מי שמבקש אף הוא, דרך המוסיקה, להרבות אור, שמחה ודבקות.

קשה לי להעיד על עצמי, אבל אומרים, שאני לא יכול להוציא אלבום בלי לחדש משהו… אומרים שאני תמיד חייב לפרוץ דרך ביצירה היהודית, אם זה בבחירת הטקסטים, אם בקונספט של האלבום או בהרמוניות של הפסנתר.

אני חושב שלא אכזבתי אתכם גם הפעם…(-:), כולל דואט מקסים עם אחי היקר יונתן, שבצניעות רבה אומר שכדאי לכם מאוד לא לפספס.

הנה לכם טעימה ראשונה מהסינגל הראשון.

אז מה מיוחד בדיסק החדש?

באלבום הזה אני חודר פנימה. פתחתי איזו “מגירה סודית” של שירים, שירים שפשוט לא יכולתי להוציא קודם לכן.  לאורך השנים, מדי פעם בקריירה, נגעתי בהם אך סגרתי את המגירה, עוד לא הגיעה שעתם. והנה הם הבשילו.

ניגשתי לאולפן של ידידי אבי טל. שם הקלטתי את “מה עשית היום” שם הקלטתי את “דעתי עליה” ו”את אחי“… באתי עם מחברת מילים והקלטנו סקיצות… ובדרך פלא, השירים החלו פתאום להתעורר לחיים…

זה האלבום הכי אישי שהיה לי… זכרונות… סגירת מעגלים, תובנות חיים… הגיטרה שאבי ניגן לנו עליה, לפני שנרדמנו… טקסט שכתבתי על נייר קרטון ברחוב שנקין, בתקופה שבה עוד היה אפשר למצוא אותי משוטט ברחובות תל אביב, מחכה לאיזה משהו שיקרה…

כתיבה, שמתקשרת עם האהבה שלי למשוררים שקראתי, לפני שמונה עשרה שנה… עמיחי, דילן, אפילו שיר-עם יפני אחד, שאיכשהו מתקשר לרעיון חסידי שהשפיע עלי עמוקות.

אני שר ר’ שלמה, אבל הניגון שזור בתוך שיחת לילה, שנכתבה לה, ככה, בנחלאות, בלילה חורפי, חוזר מהופעה… ויש דואט עם אחי הבכור… יונתן פיוט מסליחות עם הקמנצ’ה המרגש.

אני מביא איתי מחשבות וחוויות, שבאות מהתבוננות עמוקה פנימה. אני מביא  – אותי, ומזמין אתכם לפגוש שם – אתכםעמוק, פנימי ואמיתי אבל בדרכי שלי – מקורי, חדשני ו… מפתיע.

סקרנים?

אני מקווה שכן.

ממש בקרוב אשתף אתכם  עם דוגמיות נוספות, טרי טרי וחם מהתנור…

אז בינתיים, תבחרו את מדרגת ההשתתפות שמתאימה לכם ותקבלו את האלבום במחיר נוח ונגיש! ראשוניםישירות לביתכם, עוד לפני שהוא מגיע לחנויות! כמו כן, בחרתי עבורכם שלל תשורות מיוחדות נוספות – כרטיסים להופעהחוברת אקורדים מיוחדת שהפקנו לכבודכם, מפגשים מקצועיים עימי, אפשרות להקדשת שירים ליקרים לכם, הופעות באינטרנט ואפילו טיש שלא תשכחו זמן רב.

אתם מקבלים את האפשרות לעודד, לפתח ולתמוך ביצירה יהודית.

טוב…אני חוזר לאולפן. אשמח מאוד שתשתתפו איתי באלבום.

במחשבות וברגשות שלי אתם כבר שותפים!

שלכם, אהרן.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות