25 שנות מאסר לנהג שהרג את הזוג נחמן ורייזי גלאובר ז”ל

התאונה הטראגית שהסעירה את הקהילה החרדית בניו יורק: הנהג חוליו אסבדו, תושב ניו יורק בן 46, נידון ל-25 שנות מאסר בגין מעורבותו בתאונת פגע וברח שהובילה למותם של בני הזוג נחמן ורייזי גלאובר ז"ל, חסידי סאטמר בני 21 משכונת ויליאמסבורג - והתינוק שהיה ברחמה של האישה • הנהג הורשע בגרימת מוות ברשלנות ובהפקרת פצועים
יוני גרין
כ"ה ניסן התשע"ה / 14.04.2015 12:35

יש צדק: חוליו אסבדו, בן 46, תושב ניו יורק, נידון ל-25 שנות מאסר בגין מעורבות בתאונת פגע וברח שהביאה למותם של בני הזוג נחמן ורייזי גלאובר ז”ל, והתינוק שהיה ברחמה של האישה.

חוליו הורשע בהתנגשות שהתרחשה לפני שנתיים –  במרץ שנת 2013 – והובילה למותם של בני הזוג, חסידי סאטמר משכונת וויליאמסבורג שבברוקלין, שהיו בדרכם לבית החולים בעת שאירעה התאונה.

בניתוח קיסרי שבוצע בבית החולים ‘בלוויו’, יילדו את התינוק שהיה ברחמה של האם, שמותה נקבע עם הגעתה אל בית החולים. יום לאחר מכן נקבע מותו של התינוק, שלא שרד את הלידה המוקדמת בעקבות התאונה.

מיד לאחר התאונה פתחה המשטרה במצוד אחר הנהג הפוגע, שלאחר מכן זוהה על ידי עד ראייה שנכחו במקום. אסבדו נלכד בעיירה בית לחם שבפנסילבניה, לאחר שמשא ומתן שערכה עמו להסגרתו, נכשל.

בחודש פברואר האחרון הורשע הנהג אסבדו בשתי עבירות של גרימת מוות בדרגה שנייה, בעבירה אחת של גרימת מוות ברשלנות ובשתי עבירות של הפקרת פצועים, בשל בריחתו מזירת התאונה.

התאונה הטראגית הסעירה בשעתו את הקהילה החרדית בניו יורק. בני הזוג גלאובר היו בני 21 במותם. הם התחתנו עשרה חודשים קודם לכן.

בעת התאונה הם היו בדרכם לבית החולים בעצת הרופא, לאחר שרייזי, שהייתה בחודש השישי להריונה, לא הרגישה את תנועות העובר וחשה ברע.

בני הזוג שכרו מונית שירות ויצאו לדרך.

אלא שאז, תוך כדי נסיעה, אסבדו, שנהג במהירות כפולה מן המותר, התנגש בהם בעוצמה בשדרות קנט, ולאחר מכן נמלט מהזירה בריצה, תוך שהוא נוטש את רכב מסוג BMW בו נהג – והפקיר את בני המשפחה במקום.

גלואובר

בעקבות התאונה רייזי גלאובר ז”ל הועפה מהמונית אל מתחת לגלגלי משאית שנסעה בכיוון הנגדי. היא הצליחה לשרוד עד שבנה התינוק יוּלד בניתוח קייסרי מיד לאחר התאונה.

בעלה נחמן ז”ל והנהג נלכדו ברכב. נחמן גלאובר מת מפצעיו בבית החולים ‘בית ישראל’, לאחר ניסיונות החייאה ממושכים.

נהג המונית נחלץ מהרכב בפציעות קלות בלבד.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה רק שם
    14/04/2015 21:11
    משה
  1. למה רק בארצה”ב מחמירים בענישה על תאונות דרכים ורואים בהם רצח לכל דבר, ואילו כאן בארץ הגישה מקילה הרבה יותר????????

  2. צדק הוא רק כוכב
    16/04/2015 15:26
    שני
  3. שום דבר לא יכפר על מותם