הילארי קלינטון רצה אל הבית הלבן: תכריז היום על התמודדות

הילרי קלינטון, מזכירת המדינה לשעבר ואשת הנשיא לשעבר, שהפסידה לברק אובאמה בפריימריס של שנת 2008, תכריז היום על מועמדותה מטעם המפלגה הדמוקרטית, באמצעות סרטון וידאו שיופץ ברשתות החברתיות
אבי כץ
כ"ג ניסן התשע"ה / 12.04.2015 08:47

מזכירת המדינה האמריקנית לשעבר ואשת הנשיא ה-42 לשעבר, הילארי קלינטון, תכריז על כוונתה להתמודד על תפקיד נשיאת ארצות הברית בבחירות הקרובות מטעם המפלגה הדמוקרטית.

את הודעתה צפויה קלינטון, כיום בת 67, לפרסם במהלך היום (ראשון), ככל הנראה באמצעות סרטון וידאו שיופץ ברשתות החברתיות. זמן קצר לאחר מכן, בכוונת קלינטון לבקר במדינת איווה, שבה ייפתח המירוץ לנשיאות בתחילת 2016.

כנסי תמיכה במועמדותה כבר החלו במוקדים שונים ברחבי ארצות הברית.

קלינטון תהיה המועמדת הראשונה מטעם הדמוקרטים שמודיעה על כניסתה לזירת ההתמודדות על הנשיאות בבחירות 2016. לפי שעה היא זוכה לתמיכתו הגורפת של הנשיא המכהן, ברק אובמה.

אובמה, שבפעם הראשונה שהתמודד על הנשיאות מטעם הדמוקרטים בשנת 2008, נאבק מול קלינטון שהפסידה לו, קבע כי קלינטון הייתה מזכירת מדינה מעולה, סיפר כי היא ידידה שלו ולהערכתו תהיה גם נשיאה מצוינת.

בדבריו במסיבת עיתונאים שכינס, אמר אובמה כי קלינטון תדע להערכתו לנהל באופן מצוין את ענייני החוץ של ארה”ב מתוקף הניסיון שרכשה בזירה זו ולצד זאת הזכיר את פעילותה גם בתחומים חברתיים פנימיים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות