מדוע ויתרה זוכה ב-10,000 שקלים על הפרס ומי קיבל את הכסף?

אלפי סיפורי חסד של נשים ונערות הגיעו אל מערכת תכנית 'המבוקשים' ברדיו קול ברמה • אבל אל הגמר הגיע סיפור אחד מרגש במיוחד • והכי יפה: תוך כדי השידור חלה תפנית בעלילה שהפכה אותו למרגש אפילו יותר
יוני גרין
כ' ניסן התשע"ה / 08.04.2015 21:44

במסגרת התוכנית ‘המבוקשים’ בהגשת עמירם בן לולו ברדיו ‘קול ברמה’, ערך צוות התכנית מבצע מיוחד בשם ‘בת מלך’, הקורא למאזינות התכנית לשלוח סיפורי חסד אשר נעשו על ידן או על ידי חברותיהן.

מידי יום במהלך המבצע נבחרו שני הסיפורים המרגשים ביותר, אשר זיכו את שולחיהן בשובר על סך 100 שקלים ברשת אופנת הנשים והנערות ‘מקימי’. 

בסיום כל שבוע נבחר ‘הסיפור שעשה לנו את השבוע’ וזיכה את בעלת החסד בשובר על סך 1000 שקלים. 

היום (רביעי) נערך הגמר הגדול של מבצע ‘בת מלך’, במסגרתו נבחר הסיפור המרגש ביותר מבין אלפי הפקסים – שזיכה את בעליו בפרס של 10,000 שקלים במזומן.

אבל כאן מגיעה התפנית בעלילה:

צוות התוכנית בחר את הסיפור הזוכה אותו שלחה אמא לילדה ‘מיוחדת’. הסיפור מספר על נערה בשכונתה, בת גילה של בתה, שמאירה פנים לילדתה בכל פעם שהיא פוגשת בה, מזמינה אותה לביתה לשחק עימה, מבקרת אצלה ותומכת בה לכל אורך הדרך.

מה שגרם לצוות התוכנית לבחור בסיפור המרגש היא העובדה שאותה אמא מבקשת את הפרס בשביל מישהי אחרת, וכלל לא לעצמה, וזאת – בת מלך אמיתית.

 עמירם בן לולו חייג אל האמא בשידור חי והודיע לה על הזכייה.

היא התרגשה מאוד והודתה לאותה הנערה על התמיכה בבתה.

 עד כאן הכל נחמד, טוב ויפה. עמירם חשב שסיים עם המבצע.

אלא שלאחר הפרסומות מודיע לו המפיק כי הצליח לאתר את האימא של נערת החסד. צוות התכנית חייג אליה בשידור וסיפר לה על הזכייה.

התברר כי היא האזינה לתכנית והתרגשה גם היא מהסיפור שארע, ובלי לחשוב יותר מדי אמרה כי בשם בתה (נערת החסד) היא מעבירה את הפרס בשלמותו (10,000 שקלים), חזרה למשפחתה של הילדה “המיוחדת”.

 עמירם בן לולו: “12 שנים אני עושה רדיו אך הפעם הראשונה ההתרגשות כמעט והשתלטה עלי… “

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות