הרבי מויז’ניץ לצמרת עיריית ב”ב: לנקוט זהירות יתר באירועים המוניים

צמרת עיריית בני-ברק נכנסה היום להתברך בברכת החג אצל האדמו"ר מויז'ניץ שהקדיש דברים לזכרו של פוסק הדור זצ"ל, סיפר על הקשר המיוחד שהיה לו עם אדמו"רי בית ויז'ניץ והתייחס לטרגדיה במהלך הלוויה
אלי שוורץ
י"ח ניסן התשע"ה / 07.04.2015 17:07

צמרת עיריית בני-ברק נכנסה היום (שלישי) להתברך בברכת החג אצל האדמו”ר מויז’ניץ. בשיחה עמם עמד האדמו”ר על אבדת העיר עם פטירתו של בעל ‘שבט הלוי’ זצ”ל, ועל המסקנות הנדרשות בעקבות הטרגדיה הקשה שאירעה בשעת ההלוויה.

את דבריו במהלך ביקור החג המסורתי של צמרת העירייה,  בראשות ראש העיר חנוך זייברט וסגנו מנחם מנדל אייזנברג, הקדיש האדמו”ר לדברי זיכרון לדמותו של פוסק הדור זצ”ל, “שהגן על העיר מזה ס”ה שנים באור תורתו ובפסיקותיו, בעמידתו האיתנה על קדושת העיר ובעצם מגוריו בתוכנו”.

האדמו”ר האריך בדברים על הקשר המיוחד שהיה בין גאב”ד זכרון מאיר לאדמו”רי בית ויז’ניץ, ולאחר מכן התייחס לטרגדיה הקשה עם פטירתו של האברך מרדכי גרבר ז”ל בעת מסע ההלוויה. האדמו”ר עורר במילים ברורות על הצורך לנקוט במשנה זהירות באירועים המוניים, “בכדי שלא נבוא לידי אסונות נוספים רחמנא ליצלן”.

בביקור החג השתתפו גם חברי מועצת העיר ישראל אברהם שכטר ואברהם גרין, ומנהל המנגנון יהודה גלבר, שהיה אחיין קרוב של פוסק הדור זצ”ל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות