פסח במשקפים של יאיר לפיד: “תחשבו על הדבר היפה והעתיק הזה”

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד, פרסם סרטון ברכה לקראת חג הפסח ומאחל לנו "מדינה שבה כל אדם אומר לעצמו, כל בוקר 'הריני מקבל על עצמי מצוות עשה של ואהבת לרעך כמוך'"
י"ד ניסן התשע"ה / 03.04.2015 12:32

איך נראה חג הפסח בעיניו של יו”ר ‘יש עתיד’ יאיר לפיד?

לקראת החג הוא פרסם סרטון ברכה בו הוא אומר: “הסיפור של החג הזה, של פסח, הוא סיפור של דרך, והרעיון בחג זה, הוא שהוא מכריח אותך לבחון את הדרך שאתה עושה.

לזכור שאף אחד לא הבטיח לך להגיע לארץ המובטחת. אתה צריך לעבוד בזה. ואנחנו ממשיכים לעבוד. אנחנו פה להרבה שנים, ויש לנו תפקיד – לשמור על הקופה הציבורית, להלחם כדי שלא תהיה מכירת חיסול של ההישגים שלנו, לא לוותר לעולם, עד שנביא את מדינת ישראל למקום שבו היא צריכה להיות: מדינה חזקה, בטוחה, שאוייביה יודעים שאסור להתעסק איתה.

מדינה שבה זוג צעיר שעובד יכול לגמור את החודש ואפילו לקנות דירה. מדינה שהפוליטיקאים שלה לא מוכרים אותה בזול בשביל כסא, אלא עובדים בשביל הציבור.

מדינה שבה כל אדם אומר לעצמו, כל בוקר, ‘הריני מקבל על עצמי מצוות עשה של ואהבת לרעך כמוך’.

תהנו בסדר ותחשבו על הדבר היפה והעתיק הזה, שבכל מקום בעולם, מבייז’ינג עד לוס אנג’לס, מקטמנדו עד ריו דה ז’נרו, יושבים יהודים כמוכם, סבא בראש השולחן, אחיין אחד נרדם, דודה חנה שואלת איך החרוסת, וכולם מספרים ביציאת מצרים וכולם שואלים את עצמם רק דבר אחד: ‘נו, מתי אוכלים?'”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חסר רמה
    14/04/2015 21:21
    משה
  1. לא עושה רושם של אינטלגנט גדול, הלפיד הזה…