החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

מקימי, רשת האופנה לנשים וצעירות, השיקה קולקצייה תחת מותג Mekimi Teen • לקראת יום העצמאות: מנגל חשמלי של המותג Graetz • 'לורה סוויסרה' ומשיקה מגבות רכות ומפנקות מעוטרות ברקמות מתוקות עם דמויות
תמי גיל
י"ד ניסן התשע"ה / 02.04.2015 22:27

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מקימי, רשת האופנה לנשים וצעירות ממשיכה להבריק ולהתחדש, והפעם בקולקציית נוצצת וחדשה לבנות הנעורים, תחת שם מותג חדש Mekimi Teen.

קולקציית Teen מוקפדת ומאופיינת בדגמים קלאסיים עם טוויסט אופנתי מהודר. השמלות והפריטים נוצרו מבדים מעודכנים ומגוונים: סאטן, תחרה, ברוקד ובדי רשת מודפסים.

השילובים בקולקציה זו באים לידי ביטוי בבדים ובאבזור האקסוסריז סביבם. ביחד, הם מעניקים לגזרות את הייחוד האופנתי, החדשני והחגיגי, המאפיין את מהות הנערות.

שי-לי הלאלי כהן ורחלי זילברליכט, מעצבות הבית של Mekimi, יצרו יחד ליין חדש, חגיגי ומרהיב ללקוחות הצעירות שאוהבות ומעריצות את הקו המיוחד של Mekimi.

הקולקציה הצעירה “מתכתבת” עם הקו האופנתי המצליח של הרשת, המאפשר הקפדה על עדכניות אופנתית שאינה חורגת מקו צנוע, ומאידך – גזרה מחמיאה בעיצוב נקי ומתוחכם, כיאה לגילן.

מגוון הפריטים בקולקציה מתרחב מיום ליום, אך כבר עתה ניתן למצוא בחנויות עשרות פריטים שיהוו את הבסיס לבגדי החגים, המסתערים עלינו לטובה.

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא חצאיות כפלים עומדות, חצאיות קלוש ופליסה, שמלות כפלים מבדים קשיחים ואת מיטב האופנה.

הקולקציה מורכבת מפריטים שאפשר בקלות לשלב ביניהם לפי הטעם (mix & match), ולשוב הביתה עם אאוטפיט מושלם לחג, לחול המועד וליום יום.

לרגל ההשקה, חברות המועדון המרוויחות כבר מהקנייה הראשונה, מקבלות הנחה של 75 שקלים מקנייה מעל 300 שקלים. ירושלים – סניפים קניון מלחה, סנטר 1 וכנפי נשרים. בני ברק – רבי עקיבא 77 ורבי עקיבא 11, אשדוד, בית שמש, רעננה ורחובות.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר ‘לורה סוויסרה’ מבינה מה הקטנטנים צריכים ומשיקה מגבות רכות ומפנקות מעוטרות ברקמות מתוקות עם דמויות של דובי, כלב וכבשה.

המגבת עשויה 100% כותנה, רכה, מפנקת וסופגת.  גודל- 60/120 ס”מ, המגבת מגיעה בצבעים: ורוד, תכלת ולבן. מחיר מומלץ לצרכן- 49 שקלים. להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה.

חברת לורה סוויסרה היא החברה הותיקה בתחום הטקסטיל לתינוקות בארץ, הוקמה בשנת 1985 כעסק משפחתי. החברה ממוקמת באשקלון, מעסיקה כ-30 עובדים ועובדות. לורה סוויסרה, משווקת ובעלת זיכיון בלעדי בארץ לשימוש בדמויות דיסני על מוצרי הטקסטיל שהיא מייצרת. כמו כן מציעה מגוון רחב של סטים לעריסות ולולים, מגבות, חלוקים, שמיכות ועוד.

עיצובי החברה כוללים את כל מוצרי הטכסטיל לתינוקות, חדרי תינוקות וילדים.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר המותג Carter’s הוא כבר שם נרדף לבגדים איכותיים, נוחים, כביסים ובעיקר אופנתיים.

הקולקציות האחרונות של המותג, שהתקבלו באהבה על ידי הצרכנים הישראלים, הובילו את רשת H&O להרחבת טווח המידות וכיום, אפשר למצוא פריטים בחנויות Carter’s ו- H&O הנותנים מענה לתינוקות מגיל לידה ועד מידה שבע! – בהחלט מפתיע.

קולקציית המותג נחלקת לשניים: בייבי (מידות 0-24 חודש) וילדים (0-2), קרטרס בייבי – תינוקות שלובשים Carter’s מרגישים את ההבדל.  ובנוסף, קולקציית בנים ובנות (צילום: יחצ חול).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר חברת ברימאג, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית, משיקה לקראת חג העצמאות מנגל חשמלי של המותג Graetz – המנגל החשמלי של Graetz קל לתפעול, בטיחותי וידידותי לסביבה, העובד על 2,000 וואט עם נורת ביקורת ומפסק בטיחות המעניקים בטיחות כפולה בעת הפעלתו.

הצלייה במנגל נעשית ללא עשן וריח וניתן להשתמש בו במטבח הביתי ללא שום חשש של ריחות רעים ועשן. המנגל החשמלי מתפרק בקלות וקל מאוד לנקותו, הוא יציב באופן מיוחד ומידותיו הינן קומפקטיות ביותר והוא אינו תופס שטח נרחב. מידות: רוחב – 53, עומק – 36, גובה – 10 ס”מ. מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪ בלבד (צילום: יחצ חול).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מותג האופנה הבינלאומי Nautica משיק בימים אלו בחנויות הרשת את קולקציית – Nautica Kids לאביב קיץ 2015.

הקולקציה כוללת את מגוון הטרנדים לקיץ 2015 ומציגה את המגמות הבולטות ביניהן: פסים, צורות גיאומטריות ומגוון רחב של פריטים בהשראת עולם השייט והים המאפיין את המותג.

קולקציית הילדים של Nautica Kids כוללת מגוון רחב של פרטי לבוש לתינוקות, פעוטות, ילדים ובני נוער המשלבים איכות לצד נוחות ומאופיינים בסגנון קלאסי ועדכני המעניקים פתרון לבוש מלא לשעות היום, הפנאי, ולשלל אירועים חגיגיים. בין הטרנדים הבולטים בקולקציה ניתן לראות את מוטיב הפסים והמשבצות המזוהים עם המותג.

בקטגוריית הבנים: מגוון טי שרטים אופנתיים, חולצות פולו, חולצות מכופתרות, ברמודות בהשראת עולם השייט, מגוון מכנסיים קצרים, ג’ינסים, ג’קטים ספורטיביים ועוד….

בקטגוריית הבנות: מגוון שמלות וסרפנים בצבעי הקיץ החמים, מגוון מכנסיים באורכים שונים, חולצות טי שירט ושלל סטים צבעוניים ושיקים למראה המושלם לילדת נאוטיקה.

צבעוניות הקולקציה כוללת את צבעי הקיץ הבולטים בניהם: ורוד, ירוק, אדום, כתום וכן הצבעים הקלאסיים המזוהים עם נאוטיקה ומתאימים במיוחד לאירועים אלגנטיים ובניהם: לבן, אפור, שחור, תכלת וכחול. טווח מחירים: 99 ש”ח- 229 ₪ (צילום: יחצ נאוטיקה).

שיווק, צרכנותגרוש מחורר מותג ההנעלה גלי, אשר הוקם בשנת 1975, מזוהה כמותג ישראלי איכותי בתחום נעלי הילדים, המקפיד על ערכים של איכות, חדשנות טכנולוגית ועיצוב עדכני.

קולקציית קיץ 2015 של המותג גלי לילדים, אופנתית וחדשנית מתמיד ומשלבת סגנונות וצבעוניות קיצית תוך שמירה על איכויות המותג.

הקולקציה מציעה נעליים במגוון סגנונות לבנים ולבנות וכוללת גם נעלי צעד ראשון לתינוקות. בקולקציה: נעלי בנים, נעלי קט רגל, סנדלי האש, סניקרס אופנתיות, סנדלי בנות, נעלי סירה, פצפוני צעד ראשון ושני לתינוקות ועוד.

טווח מחירים: סנדלים- 129.90 ₪ -199.90 ₪, נעלי בובה 79.90 ₪, נעלי ספורט – 159.90 ₪ -179.90 ₪, סניקרס- 79.90 ₪ (צילום: מנחם עוז).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר סדרת אבקות הכביסה סנו מקסימה כוללת חמישה סוגים שונים של אבקות כביסה בעלי ריחות שונים, המתאימים לכל סוגי האריגים והמכונות: סנו מקסימה בלאק: לכביסה שחורה, סנו מקסימה אפקט ז’אוול, סנו מקסימה בניחוח מאסק, סנו מקסימה ביו, סנו מקסימה סנסיטיב: לכביסת בגדי תינוקות, ילדים ובעלי עור רגיש ועוד.

כל אבקות הכביסה מסדרת סנו מקסימה מיוצרות באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר ומורידות גם כתמים עקשניים במיוחד.

סנו מקסימה מבושמת בניחוח נפלא מחדשת את מראה הבגד ומותאמת במיוחד למים הקשים בישראל.

ניתן להשיג באריזת 1.25 ק”ג ו2.5 ק”ג וגם באריזה חסכונית של 6 ק”ג.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר עונת החגים בפתח ואתה מגיעים ניצני פריחת האביב, המסמנים את תחילתה של תקופה חדשה וחמימה.

רשת הבוטיקים SACK’S משיקה בימים אלו בחנויות הרשת את מבשם הנרולי – מפיץ ריח לחלל החדר והארונות, בדים וכל מה שבא לך.

מבשם הנרולי מיוצר על ידי חברת הבוטיק FUSHIA – חברה לייצור בישום לחלל חדרים, ארונות, אריגים ועוד.

רונית חלפון מעצבת רשת הבוטיקים SACK’S חיפשה זמן רב דרך למתג את החברה, בניחוח שיזוהה עם המותג והתאהבה מיד בריח הנרולי המשולב בברגמות וריח פריחת ההדרים, היוצר חוויה של רעננות ויחד עם זאת גם חום, בדיוק כמו בית האופנה סאקס (צילום: קובי מהגר).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מותג הטיפוח הבינלאומי לוריאל פריז, יוצא בחגיגת מבצעים על מוצרי הטיפוח במהלך חודש אפריל 2015:

מבצעים לדוגמא:  סדרת טיפוח סקין פרפקשן, המחיר: 70 ₪ ליחידה, במקום 160 ₪,  סדרת הטיפוח רויטליפט לייזר X3 , המחיר: 120 ₪ ליחידה במקום 280 ₪ ליחידה,  פרפקט קלין ניקוי לפנים המחיר: 35 ₪ ליחידה, במקום 69.90 ₪,  אקספוטוניק ג’ל גרגירים לגוף, המחיר: 25 ₪ ליחידה במקום 85 ₪.

המבצעים יתקיימו עד סוף חודש אפריל 2015 ו/או עד גמר המלאי (צילום: אילן סבירסקי).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר פינות משחק לילדים מרופדות במשטחים בטיחותיים הוקמו ברחבי העיר מודיעין עלית.

משטחי הבטיחות עשויים מספוג פלסטיק ממוחזר שמעובד בטכנולוגיה מיוחדת והופך לשכבת מגן שבולמת זעזועים ומרככת נפילות של ילדים.

מקורם של ספוגי הפלסטיק המשמשים ליצור המשטח הוא באריזות שמגנות על מחשבים, מקררים ומכשירי חשמל אחרים בעת הובלה.

חברת “פשוט ירוק” אוספת את האריזות ומייצרת מהם את משטחי הבטיחות במפעל חדש שהקימה. על שכבת הבטיחות מונח דשא סינתטי גרין פליי במגוון של צבעים שנוח למשחק ולמגע.

מדי חודש מושלכות במדינת ישראל על פי הערכה יותר מ- 1000 מ”ק של עודפי אריזות ספוג פלסטית מוקצף. החומר נחשב בכל העולם למטרד אקולוגי מאחר ופסולת זו אינה ממוחזרת בשל עלויות כלכליות גבוהות, נפח גבוה ומשקל נמוך.

בישראל נמצא לחומר שימוש חוזר שמנצל את תכונותיו המיוחדות בפינות המשחק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות