קצת באיחור מתפרסם הבוקר (שלישי) סקר TGI על נתוני החשיפה של התקשורת החרדית של שנת 2014, ממנו עולה כי העיתונות המודפסת רושמת התייצבות ואף עלייה קלה, לאחר שרשמה ירידה חזקה בשנים האחרונות, במקביל לצמיחתם של אתרי האינטרנט החרדיים. גם הרדיו החרדי רושם עליה.
לפי הנתונים, עיתון יתד נאמן של יום שלישי, המופץ חינם, זוכה לחשיפה של 57.9%, לעומת 56.9 בסקר הקודם של שנת 2014. חינמון הפלס המופץ ביום שישי זוכה ל-16.7%.
בעיתונות היומית מוביל יתד נאמן עם 20.4% (עלייה לעומת הקודם, אז קיבל 19.3). אחריו המודיע עם 16.6%. הפלס נמצא במקום השלישי עם 11.9%, בעוד המבשר רושם גידול חזק ומתייצב במקום הרביעי עם 10.7% לעומת 8.3% בסקר הקודם.
בעיתוני סוף השבוע ממשיך עיתון משפחה להוביל עם חשיפה של 19.5% (ירידה מינורית), יתד במקום השני עם 16.9%, ואחריו המודיע עם 15.8% (עליה קלה). המבשר עוקף את בקהילה ומתחזק, עם 8.4% לביטאון של סיעת שלומי אמונים, לעומת 8.3% לשבועון הוותיק.
יום ליום של ש”ס מאבד גובה ויורד מ-6.4% ל-4.7% בלבד. שעה טובה ממשיך לא להיות רלוונטי והוא ממוקם במקום האחרון עם 2.5%.
בעיתונים המופצים חינם מציג מרכז העניינים עלייה חזקה ומגיע ל-25.3% (לעומת 20.2), בעוד רשת קו עיתונות המתחרה עולה מעט ל-26.6%.
ברדיו החרדי הפער מצטמצם מעט, כאשר תחנת הרדיו קול ברמה עולה ל-27.1% לעומת התחנה הוותיקה קול חי שעולה ל-24.8%.
מתחנת הרדיו קול ברמה נמסר: “מלבד העובדה שתחנת הרדיו קול ברמה ממשיכה להוביל בנתוני האזנה ובגיוון הרב שבלוח השידורים היא ממשיכה להוביל גם במקצועיות ובאובייקטיביות שלה בתקשורת החרדית, זאת בניגוד גמור למגמות שאיפיינו את מערכת הבחירות האחרונה וזאת על אף הלחצים הגדולים והלא מתונים שהופעלו עליה”.