החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

לא יודעת איזה צבע שפתון לשים? רשת SACARA מציעה פתרון • רשת ההנעלה SCOOP משיקה קולקציית נעלי נשים • מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÉAL PARIS מרחיב את סדרת האנטי אייג'ינג
תמי גיל
ט' ניסן התשע"ה / 29.03.2015 16:23

שיווק, צרכנות גרוש מחורר לא יודעת איזה צבע שפתון לשים? ממהרת לפגישה ואין לך תיק איפור איתך?

רשת SACARA מציעה פתרון מושלם ומשיקה בימים אלה סדרת שפתונים CHANGEABLE LIPSTICK  – השפתון בעל פגמנט המשתנה בהתאם לצבע השפתיים.

בארץ השפתון נודע גם בשם “אודם שבת” ומתאים אף לנשים דתיות בגלל עמידותו היתרה. השפתון מגיע בשלושה גוונים שונים הניתנים למריחה כאודם או כבסיס לאודם אחר, הם בעלי מרקם עדין ונעים, נמרחים בקלות, עשירים בלחות, עמידים לאורך זמן ומכילים שמן קיק ושעוות דבורים המעניקים לחות יתרה לשפתיים.

הגוונים הם: מס’ 28 שפתון ירוק – משתנה לוורוד בהיר כמעט שקוף, מס’ 29 שפתון ורוד – משתנה לוורוד כהה, מס’ 30 שפתון בז’ – משתנה לוורוד בהיר. מחיר לצרכן: 9.90 ₪ (צילום: אסף לוי).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותרשת הרמוניה לבית, תקיים בכל 32 סניפיה ברחבי הארץ, פעילות מיוחדת לגיוס כספים למען עמותת ילדים בסיכון – עמותה התומכת ומסייעת לילדים אוטיסטים.

במסגרת הפעילות, יציעו ללקוחות הרמוניה לבית בעמדת הקופה, לרכוש הגדה מעוצבת בסך 8 ₪ בלבד.

ההגדה עוצבה ע”י ילדי העמותה. הסכום שייאסף, יועבר בסוף הפעילות לעמותה (צילום: אסף לוי).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותבתום היערכות נרחבת והכשרת קו הייצור במפעל שטראוס פריטו ליי בשדרות, מלאים מדפי החטיפים המלוחים ברשתות השיווק ובחנויות בריכוזים החרדיים במגוון חטיפי התפוצ’יפס של שטראוס.

ההיערכות לייצור החטיפים המלוחים בכלל והתפוציפס בפרט לפסח החלה מוקדם כשהתכנון לכך מתחיל זמן רב לפני פסח.

החטיפים נושאים את החותמת “כשר לפסח”, מייצור מיוחד של יבול חו”ל. בנוסף, לרגל החג תפוצ’יפס מחלק לכם משחק מיוחד : בינגו תפוצ’יפס. משחק מהנה וחוויתי לכל המשפחה. חפשו את המשחק המצורף למודעה בעיתונים.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותמותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’ORÉAL PARIS מרחיב את סדרת האנטי אייג’ינג REVITALIFT LASER X3 – עם טיפול חדשני למראה קמטים ופיגמנטציה: לטיפול מקיף ביום REVITALIFT LASER X3קרם יום מתקן, מבהיר ומונע בעל SPF25, לטיפול מקיף במראה קמטים ובמראה כתמי עור ופיגמנטציה, ג’ל פעיל לקילוף ללילהREVITALIFT LASER X3, ג’ל מקלף, מבהיר ומחדש לטיפול לילי מקיף בקמטים ובפיגמנטציה מסייע בהתחדשות מהירה יותר, עד לשתי שכבות תאים בחודש.

תכולה: 50 מ”ל, מחיר: 280 שח, מחיר מבצע לחודש מרץ 120 ש”ח בלבד.

בקניית טיפול מקיף ליום+ג’ל לקילוף ללילה – 200 ש”ח בלבד (צילום: אילן סבירסקי).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותרשת ההנעלה SCOOP, משיקה בימים אלו בחנויות הרשת, קולקציית נעלי נשים לעונת אביב קיץ 2015. הקולקציה כוללת עשרות דגמים ייחודיים בשלל סגנונות ומציגה נעליי קז’ואל למראה יום יומי, נעלי סירה בצבעי פסטל, סנדלי פלטפורמה וסנדלי עקב, נעלי עקב המתאימות ליום עבודה ועד לנעלי עקב אלגנטיות לערב, מוקפדות ומאובזרות בתכשיטים בצעי קיץ בהירים וחגיגיים ועוד.

צבעוניות הקולקציה מציגה את הטרנדים החמים של העונה. צבעי הפסטל: ורוד, כחול, אדום, צהוב, ירוק מנטה ועוד, לצד הצבעים הקלאסיים: שחור ולבן. כמו כן הקולקציה מציעה גם את הצבעים המטאליים: זהב, ברונזה וכסף, לצד הצבעים הזוהרים: צהוב, ירוק, כחול, כתום וכו’. בנוסף מתאפיינת הקולקציה העונה, במגוון הדפסים פרחוניים, שילובי תכשיטים עדינים, רצועות, רשתות, תחרה, פסים ועוד.

אביזרים נלווים – גם בעונת הקיץ הקרובה, משיקה רשת SCOOP קולקציית אביזרים נלווים, בהשראת הטרנדים החמים והבולטים לעונה, המתאימים ליצירת טוטלוק מושלם ומראה מוקפד.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר השנה בחוה”מ פסח, מגוונים את הארוחות ונהנים מהנקניקיות והפסטרמות המובחרות של הוד לבן, בכשרות המהודרת לפסח.

מהיום, תוכלו ליהנות מהקלה בעומס הבישולים ולגוון את הארוחות עם פסטרמות ונקניקיות של הוד לבן, בכשרות המהודרת לפסח של בד”צ הרב רובין.

ניתן להכין בקלות סלט חסה עם רצועות פסטרמה, ליהנות ממנה עיקרית טעימה של נקניקיות- לצד פירה או סלט ירקות, ואפילו לצאת לטיולי חול המועד עם חבילת מצות, פסטרמות, נקניקיות וירקות. הפסטרמות של ‘הוד לבן’ מוצעות לפסח במבחר טעמים: פסטרמה ברביקיו, פסטרמה בדבש טהור, פסטרמה מעושנת, פסטרמה הודו על גחלים ופסטרמה הודו בעישון עדין.

כשר לפסח למהדרין בהשגחת הגר”א רובין. להשיג בחנויות המובחרות.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותמהפכת מוצרי המזון הכשרים למהדרין לפסח נמשכת. לטובת צרכני הכשרות המהודרת גם בפסח, מציגה אסם מגוון מוצרים כשרים לפסח למהדרין.

חג הפסח רווי בסעודות חגיגיות, ארוחות משפחתיות, בילויים משותפים בחיק הטבע וטיולים עם הילדים. מוצרי המזון המהדרין לפסח של אסם, נותנים מענה למגוון הצרכים של מזון כשר למהדרין בפסח.

המוצרים כוללים את כל מחלקות אסם החלק ממוצרי בישול ואפיה לסעודות החג, דרך מוצרי קפה ועד חטיפים לילדים. בין המוצרים הכשרים למהדרין בפסח, ניתן למצוא את הקטשופ האהוב של אסם בטעם רגיל או בטעם חריף, בכשרות מהודרת של בד”צ העדה החרדית, גם חומץ 5% עסיס, יהיה בפסח בכשרות מהודרת זו.

המוצרים קולינריים נוספים בכשרות מהדרין חתם סופר לפסח: מרקי התיבול האהובים, עוף אמיתי, טעם עוף פרווה, בצל ופטריות, אבקת רוטב צלי לבשר, רוטב צ’ילי מתוק ושקדי מרק טבעות. גם במוצרים לקינוח ואפיה מציגה אסם מוצרים בכשרות חתם סופר המהודרת לפסח, בהם פודינג בטעם וניל ושוקולד, וג’לי בטעם תות.

חותמת הכשרות חוג חתם סופר מהדרין לפסח, תופיע גם על הסדרה הטעימה של עוגות הבית, שתכלול את הטעמים: שוקולד צ’יפס, בראוניס שוקולד, ברואניס שוקולד קוקוס ועוגת שיש. באסם, כמובן לא שוכחים את תחום החטיפים ומציגים את כשרות בד”צ העדה החרדית על חטיף צ’יפסי קלאסי.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מותג שעוני היוקרה אומגה משיק בימים אלה שעון חדש כמחווה למורשת החלל – השעון עוצב בהשראת האבק האפור שהיה על הירח, ביום בו דרכה לראשונה רגל האדם.

גוף השעון עשוי מחומר קרמי לבן שעבר תהליכי ליטוש מיוחדים שהפכו את צבעו לאפור מטאלי. השעון בקוטר 44 מ”מ ומוקף טבעת עשויה אותו חומר קרמי כמו גוף השעון.

שעוני הכרונוגרף: שעון 12 השעות ימני ושעון השניות השמאלי. בשעה 6 ישנו חלון לתאריך היומי. האינדקסים של השעון כמו גם המחוגים והלוגו של המותג בשעה 12- כולם מצופים סופר לומינובה לשעות החשכה. רצועת השעון, גם היא בצבע אפור וניתנת להארכה עם האבזם הקלאסי של המותג. זכוכית השעון עשויה מספיר קריסטל העמידה בפני שריטות ומשופרת עם טיפול אנטי רפלקטיבי בשני הצדדים להגנה על השעון מנזק. מחיר השעון: 46,000 ₪.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותרשת רהיטי דורון יוצאת במבצע מיוחד לרגל חג הפסח, במסגרתו יימכרו חדרי ילדים מעוצבים, כולל: מיטה + מזרן + ארון + שולחן כתיבה, החל מ-1,999 ₪ בלבד.

המבצע בתוקף עד 11.4 בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ (צילום: אסף לוי).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותחברת האופנה העדכנית והמובילה ‘רנואר’ ממשיכה את הקו האפנתי ומשיקה קולקציית אביב-קיץ עוצרת נשימה, בגוונים אביביים מרהיבים ובגזרות המותאמות למגזר הדתי-חרדי.

הקולקציה המדהימה של ‘רנואר’ משווקת במבחר חנויות ובאתר מכירות אונליין. ‘רנואר’ שמה דגש על בדים איכותיים ואופנתיים, המיוצרים לקהל שמבין באופנה. הקולקציה משלבת מגוון פריטים מותאמים ואקססוריז מהממים.

בין הפריטים ניתן למצוא שמלות פרחוניות, המילה האחרונה באופנה, חולצות לבנות קלאסיות וחגיגיות, אביזרים שמשלימים בצבעוניות, אקססוריז אופנתיים וקלאסיים בגוני לבן אפור עם נגיעות צבעוניות, לצד הדפסים פרחוניים. הקולקציה כוללת בגדי חג ושבת, בגדי יום-יום, תוך שימת דגש לפונקציונליות, נוחות, הרבה שיק וטעם טוב, המתאימים לכל מצב.

הרשת נותנת מענה הן לנשים והן לגברים. כאמור, לקראת פסח הרחיבה ‘רנואר’ את קהל לקוחותיה, ופרצה בסערה למגזר הדתי-חרדי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הוד לבן
    27/10/2015 14:47
    עינת
  1. אין על המוצרים של הוד לבן, מאד אוהבים את הפסטרמה שלכם, תודה!