אלפים בסיום הדף היומי בהלכה של ‘דירשו’ בפריז • שידור חוזר

חרדים10
|
ב' ניסן התשע"ה / 22.03.2015 15:21
אלפי יהודים מצרפת משתתפים במעמד סיום המחזור הראשון של הדף היומי בהלכה על ידי ‘דירשו’ • בראש המעמד: נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן

אלפי יהודים מתכנסים היום (ראשון) בפריז לחיזוק עולם התורה, במעמד שמתקיים לרגל סיום המחזור הראשון של הדף היומי בהלכה על ידי ‘דירשו’, בהשתתפות נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן.

האירוע בצרפת הוא חלק ממכלול אירועים המתקיימים על ידי ‘דירשו’ בכל רחבי העולם – מארה”ב, לונדון, יוהנסבורג, צרפת וישראל – כאשר גולת הכותרת תהיה ביום שלישי הקרוב בהיכל יד אליהו, בהשתתפות גדולי ישראל.

לקראת האירוע בפריז, אמר חכם שלום ליהודי צרפת כי לימוד ההלכה בכוחו להציל, ועל כל יהודי ויהודי ללמוד ולהתחזק, בעיקר בשעה זו כאשר אויבי ישראל מחפשים לפגוע ביהודי צרפת ובכל יהודי העולם: “כל אחד צריך לקבל על עצמו קבלה אם בחיזוק התורה, ההלכה ויראת שמים”.

ב’דירשו’ אומרים: “הדף היומי בהלכה משנה את חייו של היהודי שלומד את ההלכה ביסודיות והופך לבקי בכל ההלכות הנוגעות לאורח חייו, אין ספק שגדולי ישראל שיזמו את המהלך, ראו למרחוק וכיום העולם היהודי כולו שמח על סיום המחזור הראשון בדף היומי בהלכה ומתכונן לתחילת המחזור השני שיחל בימים הקרובים”.