נתן זהבי עצבני על יתד נאמן: אין אזכור ליום הזכרון

השדרן נתן זהבי יצא בפתח תוכניתו ב'רדיו ללא הפסקה' בהתקפה כנגד 'יתד נאמן' • ומה הביא את העצבים לעצבני? העיתון לא פרסם כל אזכור על אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה • ומה קרה לעיתון שאחז בידו ככאשר סיים לתקוף? • האזינו
שי בן ראם
ד' אייר התשע"ד / 04.05.2014 17:33

השדרן נתן זהבי יצא היום (ראשון) בפתח תכניתו ‘זהבי עצבני’ ב’רדיו ללא הפסקה’ בהתקפה נגד ‘יתד נאמן’:

“אני רוצה להסב את תשומת ליבכם לשלושה מקרים קשים במהלך סוף השבוע האחרון בהם נרצחו נשים. הראשון – רצח מזעזע של צעירה שיצאה לראיון עבודה, עדיין יש צו איסור פרסום גורף על פרטי החקירה. מי רצח, את שלי דדון מעפולה?

הרצח השני, רצח הזוי לטעמי, הוא של מתנה לוי בת ה- 78. לוי ז”ל הייתה אחראית הוועד בחדר המדרגות בבנין שלה. איזה ‘מדרוב’ אחד ניקה עם מטאטא את המדרגות ודרש ממנה 5 שקלים והיא לא נתנה לו אז הוא ‘פיצץ’ לה את הצורה או בעברית הכי וולגרית וגסה – ‘פירק לה את הצורה’ עם פטיש. 5 שקלים. יהודי. לפי הצילומים מדובר גם באדם דתי שזה עוד יותר מביך. מילא חילונים בהמות, אבל דתי? לרצוח זקנה בגלל 5 שקלים?

אגב אם תשאלו אותי, כמי ששוחה בבוץ הקרימינאלי כבר שנים רבות, זה אחד ממקרי הרצח המזעזעים ביותר שהיו במדינה ולא רק ברמת המדינה אלא ברמה עולמית. גבר בן 45 רוצח אישה עם מכות פטיש בגלל 5 שקלים, זה לא יאומן.

עוד מקרה מזעזע בדרום בו נרצחה אישה – באשקלון בן אדם השתכר ודקר את זוגתו למוות, שניהם היו שתויים. אי אפשר היה אפילו לחקור אותו בגלל שהוא היה כל כך מסטול, הוא לא ידע מה מדברים איתו.

אז יש לנו רצח של מסטולים, רצח של בן אדם מוטרף ורצח שלישי עליו המשטרה אומרת שכיוון החקירה הוא לאומני, כמובן שמשאירים עוד פתח אבל טוענים שזה על רקע לאומני. בשל האיפול הטוטאלי הגורף על החקירה אין פרטים מעבר לעובדה שהייתה הלוויה קורעת לב. זה נורא שבחורה צעירה יוצאת לחפש עבודה ונרצחת באכזריות תהומית מלאת שנאה, לא ברור. אני לא אתן לכם את רשימת הדקירות והאונסים, מסתבר גם שנהג ראש הממשלה הוא אולי הפדופיל הכי גדול שהיה בארץ. הדברים שקורים פה הם לא נורמלים, נשיא אנס, ראש ממשלה גנב ואוכל שוחד משהו לא טוב עובר פה.

אנחנו עוברים במעבר חד לעובדה שבעבור המדינה הקטנה והיחסית צעירה הזו נהרגו במלחמות ישראל במהלך שנות קיומה 23,169 בני אדם. 23,169! תכפילו את זה בזוג הורים, 2-4 אחים לפעמים, ילדים… שכול שמקיף, אני חושב, כמעט את כל האוכלוסייה במדינת ישראל. אין בן אדם שלא איבד אב, אח, אחות, בן, ילד, שכן, קרוב, בת זוג, חבר, חברה. אין אחד שזה לא קורע אותו ואפשר לראות את זה גם באמצעי התקשורת שמתעסקים בנושא הזה ערב יום הזיכרון לחללי צה”ל.

אני מוכרח להזכיר דבר נוסף, לא בגלל שזה קטע של חרדים, זה קטע של עצבים נטו. לנגד עיניי העיתון ‘יתד נאמן’, של המגזר החרדי. בעיתון יש אזכורים על תלמידי ישיבה, רבנים שמתו, רבניות שמתו, על מחירי המקווה שעלו, 1001 נושאים מכוסים בעיתון הזה. אבל אין אזכור לכך שהיום יחול ערב יום הזיכרון.

דבר אחד קטן כן מזכיר ב-‘יתד נאמן’ שהיום (א’) יחול ערב יום הזיכרון ולא תאמינו מה. בעמוד הרביעי ובפינה של העמוד הראשון למעלה כתוב: “חילול שבת בפרהסיה בהכנות לטקס לזכר חלל מלחמות ופיגועים”. היה חילול שבת בפרהסיה! “רמיסת קדושת השבת בריש גלי בירושלים”. מה היה? עדי ראייה שחלפו ליד בית ‘יד לבנים’ בצהריי יום שבת העידו שמשאיות פירקו ציוד ופעילות רבה נעשתה תוך כדי רמיסת קדושת השבת. זהו האזכור ל-23,169 חללי צה”ל, מישהו פירק ציוד מהמשאית לקראת האירוע ועדי ראייה שעברו במקום ראו שהם חיללו שבת. מעל לאותה ידיעה (וזה כל כך מוזר) יש ידיעה גדולה שמתפרסת על כמעט חצי עמוד – “שערורייה מחירי המקוואות האמירו ל-20 שקלים לכניסה חד פעמית”. איזה אנשים…

ובתנועה שקוראים לה בכדורסל “הוקשה” אני מעיף את העיתון ‘יתד נאמן’ ופוגע בפח זבל קרוב…”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות