הפרמדיק שיילד את הפעוט שנשכח ברכב – קבע את מותו

פעוט בן שנה וחצי שנשכח ברכב ביישוב בית חגי בדרום הר חברון - נפטר • לדברי תושבים, הפעוט הושאר ברכב עוד משעות הבוקר סמוך למעון הילדים שנמצא ביישוב.
ד' אייר התשע"ד / 04.05.2014 16:30

טרגדיה: לוי יצחק קונסטנטיניס ע”ה, פעוט בן שנה וחצי, מצא את מותו ברכב ביישוב בית חגי בדרום הר חברון – לאחר שאביו שכח אותו ברכב.

בעוד שמחקירה ראשונית של האירוע עולה חשד לרשלנות, יתוחקרו ההורים רק בעוד מספר שעות עקב מצבם, שכן הם נתונים בסערת רגשות בשל האסון. מכרים ביישוב אומרים כי מדובר ב”הורים מסורים ונפלאים”.

מחקירת המשטרה עולה כי הפעוט נשכח ברכב אביו מהשעה 9 בבוקר,  סמוך למעון הילדים שנמצא ביישוב, בעומס חום כבד ותחת השמש הקופחת. יצוין, כי הטמפרטורות שהורגשו במהלך היום ברחבי הארץ חצו בחלק מהאזורים את רף 40 המעלות.

האב שב למכוניתו לאחר יותר משש שעות, ולתדהמתו מצא שם את בנו. צוותי מד”א ניסו לבצע בו החייאה, אך כל מאמציהם עלו בתהו. בשלב זה טרם התברר כיצד איש לא הבחין בהיעדרות הפעוט מהגן.

בצירף מקרים מצמרר מתברר כי הפרמדיק שהגיע לזירה וקבע את מותו גם יילד את התינוק לפני כשנה וחצי. “התחושה נוראית, אתה רואה חיוך של אמא שמקבלת את התינוק לידיה ובסוף אותו ילד נפטר”, סיפר הפרמדיק, זכי יהב.

בארגון איחוד הצלה שבים ומזכירים להורים ולמבוגרים לשים לב ולא להשאיר ילדים ברכב אפילו לא לרגע. בארגון מזכירים כי למרבה הצער בקיץ שעבר אירעו מספר אסונות בעקבות שכחת ילדים ופעוטות בכלי רכב.

 ההלוויה יצאה בשעה 21:15 מבית המשפחה ביישוב בית חגי לבית העלמין סוסיא.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות