גם רמי לוי בא לבקר: ביתר עילית עם הפנים לעסקים

לראשונה בביתר עילית התקיים כנס מקצועי ליזמים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים, בשיתוף מפתח ועיריית ביתר עילית • בכנס השתתפו כ-80 איש, יזמים ומבעלי העסקים בעיר
נחמן גור
כ"ב אדר התשע"ה / 12.03.2015 22:57

תכנית ‘מעוף’, בשיתוף מפתח ועיריית ביתר עילית, קיימו לראשונה כנס מקצועי לבעלי העסקים בעיר.

הכנס כלל רבי שיח והרצאות בנושאים המאתגרים את בעלי העסקים, הן לעסק המתחיל והן לעסק ותיק, המעוניין להתמקצע ולפרוץ לתהליך של יציבות כלכלית וצמיחה, והרחבת תחומי פעילותו.

בכנס השתתפו כ-80 יזמים ובעלי עסקים בעיר.

‘מעוף’ נותנת שירותי ייעוץ והדרכה מסובסדים ליזמים ובעלי עסקים בפריסה ארצית, ובמימון הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים. מתן השירותים מתחיל בשלב של זיהוי היזם ואבחון התאמתו לפתיחת עסק ולניהול עצמאי, ועד להגעה לתכנית עיסקית ברורה ולהצלחת העסק.

התכנית מתקיימת על ידי פגישות אישיות או קבוצתית, וכן פועלת להקמת פורומים של בעלי העסקים השונים, ולעודד קניה של אחד מהשני, בבחינת “צאו והתפרנסו זה מזה”.

 במהלך הכנס הוצגו כלי ‘המעוף’, תוך מתן דגש מיוחד על הקורסים המתוכננים להיפתח בביתר עילית מיד לאחר חג הפסח, ביניהם: “יוזמים עסק” “איפה הכסף – ניהול פיננסי” ו”סוגרים עסקה – מכירות”, כשבמקביל לקורסים יינתן ייעוץ אישי וליווי מעמיק פרטני ליזמים ובעלי העסקים.

ראש העיר: יוקמו אזורי תעשייה

ראש העיר מאיר רובינשטיין פתח בכבוד האכסניה, ובדברי ברכה ותודה לתכנית ‘מעוף’ ולארגון ‘מפתח’ על השותפות והסיוע המקצועי הניתנים לתושבי העיר. כמו כן הציג את תכנית העירייה לעידוד תעסוקה על ידי הרחבת אזורי התעשייה הקיימים והעתידים לקום.

יצחק אפנר, מנהל מעוף בירושלים, אמר: “אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה המבורך בעיר ביתר עילית, ועל ההזדמנות לעזור לעסקים בעיר ולכלכלה המקומית. במערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה, אנו נשים דגש בשנה הקרובה על קידום עסקי בעיר, ובמהלכה יקבלו העסקים בעיר יותר כלים להצלחה עסקית ופרנסה. אנחנו מודים לאכסניה של מתנ”ס ביתר עילית באירוח הקורסים העסקיים שעתידים להיפתח בעיר לאחר חג הפסח”.

ביתר עילית, מפתח, מעוף

ראובן גורבט, ראש תחום חרדים בג’וינט ישראל-תבת הסביר: “מטרת ג’וינט ישראל תבת היא לפתח תוכניות ולהעבירם לרשויות הממשלתיות הממונות לאחר ההצלחה שלהם, כך נעשה עם מרכזי מפתח בירושלים ובבני ברק.

“פיתחנו בעבר את תוכנית ‘ברכה בעסקים’ שסיעה להקמת יותר מ-1000 עסקים של יזמים חרדים, ולאחרונה קמו בהצלחה מרכזי המעוף ביתר שאת על בסיס התוכנית שהייתה ולאחר למידה מהניסיון שנצבר ובעזרת הסוכנות לעסקים קטנים של משרד הכלכלה.

“תכנית מפתח בביתר עילית פועלת משנת תשס”ז – 2007, כשעד עתה נתנו שירות לאלפי מחפשי עבודה תושבי העיר, ולמאות מעסיקים מן הישוב ומחוצה לו. אנו מתעתדים בקרוב לעבור למקום חדש גדול ומרווח יותר, על מנת שנוכל לתת מענה טוב יותר, מקיף יותר ובתחומים נוספים. חשוב שבעלי עסקים קטנים ייעזרו בכח האדם המקצועי העובד במפתח כדי לאתר את העובדים שיעזרו להם לקדם את עסקיהם.

“אנו שמחים לקחת חלק בערב זה ובפעילות מעוף בהמשך, שירות יזמות עסקית שהוא משלים לשירות בנושא התעסוקה שאנו נותנים”.

שו”ת עם רמי לוי

איש העסקים רמי לוי פרס את משנתו העסקית הכלכלית, תוך שהוא מדגיש את הצורך של בעל העסק לראות את טובת הלקוחות שלו בראשונה.

לאחר מכן ענה לשאלות של בעלי העסקים במקום, שאלות חשובות ומשמעותיות הקשורות במישרין לניהול עסק מצליח, לשיווק נכון, ולראייה עסקית מקיפה ועמוקה.

ביתר עילית, מפתח, מעוף

 לאחר מכן חוו יחדיו בעלי העסקים תהליך מוצלח של בניית קשרים אישים ורשת חברתית – ‘נטוורקינג’ על ידי המנחה אריאל בן עמי, וכן הרצאות עסקיות בנושאי הליבה של העסק – התנהלות והתייעלות פיננסית נכונה לגברים וסגירת עסקאות, ניהול משא ומתן ומכירות לנשים.

 המשתתפים ציינו את קורת רוחם מהערב, וכפי שהטיב לציין זאת אחד מהם: “הערב פתח בפני אפיקי חשיבה רבים, וכן קיבלתי בערב טיפים ודרכי פעולה, היום אני יודע כיצד הדרך לניהול עסק נכון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות