גברים הצביעו למפלגת הנשים, כדי שיפסיקו לירוק עלינו

קשה להאמין, אבל גם היום, במאה ה-21 נשים ברחוב החרדי סובלות מהתנכלויות, ומהשפלות • זו יכולה להיות אמא שלך, אחותך, ואפילו אשתך • אנו פונים אליכם הגברים: תנו לנו סיכוי לעזור להן • אתם לא חייבים לספר שהצבעתם עבורנו
גיטי ברקוביץ
כ"ו אדר התשע"ה / 17.03.2015 16:05

ישראל, שנת 2015. בחברה החרדית ישנן נשים שסובלות מנידוי חברתי, מהשפלות, מיריקות ומהתנכלויות תכופות. זו לא תמונה דמיונית, זאת המציאות עמה צריכות להתמודדן נשים- אימהות ואחיות, שחיות בקרבנו, הן חלק מהחברה החרדית והישראלית כולה.

נשמע מקומם? ודאי. הרי זו יכולה להיות אשתך, אחותך, אמא שלך, הבת שלך. זו יכולה להיות גם את.

מאיפה זה מגיע? איפה נשמע דבר שכזה? מהיכן מגיעה החוצפה ועזות המצח של אנשים, לפגוע באדם אחר? ולפגוע באישה ובבת של מישהו אחר?

לפעמים, כמה שזה נשמע נורא, זה המחיר שאנשים מוכנים לשלם בשביל הצדק. והצדק בשבילו נלחמות נשות מפלגות “ובזכותן”, הוא צדק המגיע לכל אחת ואחד מאיתנו. מפלגת הנשים החרדיות, קמה במטרה להיות הקול של הנשים והילדים, שלא מקבלים זכויות בסיסיות.

מתברר שבישראל 2015 צריך להילחם על הזכות ללדת ילדים ולהעניק להם חינוך ראוי, על הזכות לעבוד ולהשתכר בצורה הוגנת, על הזכות להגנה ולבריאות. וזה בדיוק מה שהן עושות, פועלות למען הזכויות של כולנו.

אנחנו הנשים, מצטיינות בלטפל בכולם ובהכל, ואנחנו עושות הכל בשקט ובצנעה. אז אני קוראת לכן נשים יקרות, גם ביום הבחירות לבחור נכון. בחרו בשקט ובצנעה, אפילו אין צורך לספר למישהו על כך. כאשר אתן מצביעות, רק אתן יודעות למי הצבעתן, אז אחרים לא יוכלו לבקר אתכן על בחירתכן, ואילו אתן תדעו שעשיתן את המעשה הנכון עבורכן.

אתם הגברים, אתם בטוח רוצים בטובתנו. הרי מי לא רוצה אישה טובה ובריאה, ילדים מחונכים ומלומדים, ותנאי העסקה טובים?

לכן תנו להן סיכוי לעבוד בשביל כולנו, כי איכפת להן וכי אנחנו צריכות את זה. כולנו רוצים חיים טובים ומאושרים, והכל מתחיל מבחירה נכונה. אל תתנו את קולכם למי שכבר הבטיח ולא קיים, תנו את קולכם למי שלא לוקחות אתכם כמובן מאליו. תנו את קולכם למפלגת “ובזכותן”.

ובבקשה, מספיק ודי עם היריקות, אתם לא אלפקות.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    במה אתן חרדיות?
    17/03/2015 20:38
    מירי
  1. בזה שאתן בזות לדעת תורה?

    • שלמה   18/03/2015 06:37

      כנראה שלא קראת, התפרסם כאן באתר אודות תמיכת הרבנים בהן

      • קובי   20/03/2015 11:58

        גם אני יכול לומר שרב תומך בי.

        • שלמה   20/03/2015 15:05

          הכתבת שרי רוט הביאה כתבה על הקלטה של אחד מגדולי הדור

  2. למה נותנים במה למי שלא שומעות לרבנים???
    17/03/2015 20:39
    אילה
  3. בתור אישה חרדית
    19/03/2015 00:17
    סטודנטית
  4. אני קוראת ולא מבינה על מה הן מדברות.
    מעולם לא נידו אותי, לא התנכלו לי, לא השפילו וכמובן שלא ירקו עלי. על מה הן מדברות? על עלובי החיים שקיימים בכל חברה שהיא? אז שיקימו מפלגה בעד שיקום משפחות הרוסות. מה הן רוצות?
    באמת, נשגב מבינתי.