צפו: החליט לצאת למסע על פני אגם קפוא בין מישיגן לקנדה

הגבר המוזר-משהו שבסרטון החליט לחצות את הדרך הארוכה ממישיגן שבארה"ב ועד לאונטריו שבקנדה, כשבדרך נאלץ האיש לחצות את אגם סנט קלייר הקפוא • אלא שאם משמר החופים האמריקני לא היה מבחין בו, ספק אם היה נותר מי שיספר על המסע
אליעזר היון
י"ט אדר התשע"ה / 10.03.2015 16:06

טיול מסוכן: צוות משמר החופים האמריקני נדהם לגלות גבר בודד מהלך על האגם הקפוא – סנט קלייר, הממוקם בין מדינת מישיגן שבארה”ב לאונטריו שבקנדה.

הגבר שלבוש היה בבגדים רגילים, הסביר ברצינות למחלצים כי הוא צועד מדטרויט שבמדינת מישיגן, לפרובינציה הגדולה אונטריו שקנדה, על פני מסלול שאורכו 350 ק”מ.

עד כה חצה האיש במשך שלושה ימים 110 ק”מ ונותרו לו רק 220 ק”מ.

סקוט סגוסטרום, קצין במשמר החופים, סיפר לאתר סקיי-ניוז כי הם הבחינו באיש בסביבות השעה 9:30 בבוקר, כשהוא לא נושא כל ציוד חורפי, ומהלך על פני האגם שאורכו עומד על 26 ק”מ.

“כשהגענו אליו, הוא אמר לנו, שהוא תכנן לישון בלילה הרביעי במגדלור שלנו”, אמר הקצין. “היה לו תרמיל עם בגדים, מזון, ושק שינה, אבל הוא היה ללא כל אמצעי תקשורת”.

המטייל המשונה, שלקה כבר בהיפותרמיה, ונראה היה מעט ‘רדום’,  נלקח לתחנה של משמר החופים וקיבל טיפול רפואי. אנשי משמר החופים הסבירו, כי מלבד הסכנה של הכפור, עלול היה האיש בקלות לשבור את הקרח שתחת רגליו ולטבוע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות