עושים שiק בחתונה של ח”כ איציק כהן מש”ס • מה הבטיח בוז’י הרצוג?

אז מה אם בגור אסור? יעקב ליצמן התחבק עם איציק כהן • מנהל הסמינר התעניין מה שלום החתן • קובי רוזנשטיין דיגמן צעיף אדום • בעל השמחה סימן V על איש היח"צ והפרסום יוסי רוזנבוים • ומה אמר ח"כ בוז'י הרצוג לעשרות בחורים שהקיפו אותו? • ויש גם וידאו מקפיץ
בן-ארי בועז
י"ג אדר התשע"ה / 04.03.2015 18:57

בהיכל יד אליהו עמדו אמש אלפים ומחאו כף ליו”ר ש”ס אריה דרעי. כל ראשי התנועה ניצבו על הבמה, מימין ומשמאל – ורק איש אחד נעדר. ח”כ איציק כהן, סגן שר אוצר בעבר ואולי בעתיד, חיתן את בתו באולמי ‘נוף ירושלים’ בשכונת בית וגן. הגיעו לשמח ולשמוח בשמחתו רק החברים הטובים. כל השאר היו ביד אליהו. מי שהפתיע ובא היה יו”ר המחנה הציוני, ח”כ בוזי הרצוג, שהגיע אישית כדי לאחל מזל טוב לאבי הכלה. לאחר מכן הוא עמד בחוץ יחד עם עשרות בחורי ישיבה ששאלו שאלות פוליטיות. התשובה שעלתה מכל השיחה: “אני רוצה ללכת עם החרדים…” ימים, בעצם פחות משבועיים, יגידו.

 חתונה איציק כהן

מצלמה עושים שוק הגאון רבי אליהו אבא שאול הגיע לאחל מזל-טוב וישב עם איציק כהן דקות ארוכות. “הגיעתי במיוחד כהכרת הטוב על כל פועלך למען עולם הישיבות”, אמר.

 חתונה איציק כהן

מצלמה עושים שוק ח”כ יעקב ליצמן הגיע והתחבק ממושכות עם איציק. ליצמן התנצל על הגעתו באמצע החתונה והסביר: אמנם במערכת בחירות הוא מפנה זמן להגיע לאירועים, אבל הערב הוא השתתף בכינוס בבית המדרש של גור יחד עם האדמו”ר – ולא יכל לעזוב.

 חתונה איציק כהן

מצלמה עושים שוק חיבוק ארוך וצחוק משחרר. “הפעם אתה רק עם החברים”, אמר לו. ואיציק כהן, בצניעות, עונה לו: “כולם חברים תמיד, אני מבין את מי שלא הגיע, גם אם לא היה עסוק”.

 חתונה איציק כהן

מצלמה עושים שוק “שיהיה במזל טוב, שתזכו לראות הרבה נחת”, איחל האורח, הרב ישעיהו ליברמן, מנהל הסמינר החדש בירושלים. לדרישת איציק כהן שישב עמו בשולחן הכבוד, השיב: כבר לכבוד לי שהגעתי לכאן. אין צורך.

 חתונה איציק כהן

מצלמה עושים שוק ח”כ יעקב ליצמן ממהר לצאת לעוד כינוס בחירות בקרית הילד. ביציאתו שואל אותו ליברמן:  נו, מה שלום החתן שנשוי לנכדה? ליצמן עוצר, מודה על ההתעניינות ואומר: ברוך ה’, הוא מתחיל לחזור לעצמו. בעזרת ה’ יצא מזה.

 חתונה איציק כהן

מצלמה עושים שוק קובי רוזנשטיין, המוציא ומביא בבית הגראי”ל שטיינמן, בא לאחל מזל טוב. “שתדע לך, הוא האיש שהרים הכי הרבה את עולם התורה, בלי להוציא מילה של יח”צ”, הוא אומר. ואז הוא שואל: מה העניין עם הצעיף האדום שלי. הצעתי לו לנסות ולו בגלל שחודש אדר. הוא הסכים…

 חתונה איציק כהן

מצלמה עושים שוק הם נעמדו לבקשת הצלם של האירוע להצטלם. אלא שבדיוק באותם שניות ניגש אחד האורחים אל קובי רוזנשטיין, לבקש עזרה בנושא מסויים. קובי נטש את עמדתו ובדק במה יוכל לעזור לו.

 חתונה איציק כהן

מצלמה עושים שוק ראש ישיבת חברון, הגאון רבי דוד כהן, התקבל בשירת “ימים על ימי מלך”. הבחורים רקדו סביבו, ולכן ארך זמן עד שהגיע אל אבי החתן שעמד בתוך האולם.

 חתונה איציק כהן

מצלמה עושים שוק לאחר שהצליח להגיע אל איציק כהן, הושיבו מיד את ראש הישיבה לידו, והבחורים החלו לרקד. אחר כך יגיד לאיציק כהן כי החתן בחור ממש מיוחד.

 חתונה איציק כהן

מצלמה עושים שוק יוסי רוזנבוים, מבעלי משרד הפרסום והיח”צ ‘V’, הגיע לאחל מזל טוב. איציק כהן יגיד לי אחר כך: “אותו אני זוכר כשהתחיל, בחור ישר וטוב”.

 חתונה איציק כהן

מצלמה עושים שוק המשגיח של ישיבת עטרת ישראל, הגאון רבי חיים וולקין, הגיע לאולם. איציק כהן עזב הכל ויצא אל הכניסה כדי לקבל את פניו ולהכניסו פנימה. כשעמירן דביר זיהה את רבי חיים – החל לשיר: “רבי חיים ושלום, רבי חיים ושלום יוסיפו לך… “

 חתונה איציק כהן

מצלמה עושים שוק עיתונאי משפחה לשעבר, אבי דזאד’ק, העוסק כיום בשיווק סחר ונדל”ן הגיע לאחל מזל טוב, יחד עם קובי אלתר, עוזרו האישי של הרב הראשי, הגאון  רבי דוד לאו. “אתה מצלם אותם כי הם מהכוורת הראשונית של איציק כהן?” שאל אחד שעמד לידי, ואני אמרתי: לא זוכר שלאיציק כהן הייתה כוורת.

 חתונה איציק כהן

מצלמה עושים שוק עמירן דביר יורד מהבמה, מקפיץ ומלהיב את הקהל, ומבקש מאיציק כהן לשיר ביחד איתו. איציק שותק. “אני לא שר, בקושי מדבר, אז הוא רוצה שאשיר?” יאמר לי אחר כך, כששאלתי למה לא נענה.

 חתונה איציק כהן

מצלמה עושים שוק מאיר רובינשטיין, ראש עיריית ביתר עלית, הגיע. השעה כבר כמעט 12 בלילה. ריקוד של מצווה, לחיצת ידיים, ושוב התנצלויות על האיחור. “זו תקופה של בחירות”. ואיציק כהן, מי כמוהו יודע, מחייך ומרגיע: הכל בסדר .

 חתונה איציק כהן

מצלמה עושים שוק הם עמדו בצד ושוחחו. כשהגעתי לצלם, נעמד חיליק בר, ח”כ ומזכ”ל העבודה, כיאה לתמונה. אני לא זהיתי מי האיש, אבל סומך על העורך…

 חתונה איציק כהן

מצלמה עושים שוק בנתיים התזמורת של עמירן דביר באווירת פורים, יורדת מהבמה, והגיטריסט החל לנגן בתוך מעגלי הריקודים: “חייב אניש לבסומי…” בשביל שווה לכם לצפות  בוידאו.

 חתונה איציק כהן

מצלמה עושים שוק התזמורת חזרה לבמה. ברכת המזון ושבע ברכות, מכריז עמירן דביר, ומגיש לקהל את הסיום של הערב על מגש הקלידים שלו.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מוזר
    04/03/2015 19:39
    ק'/'
  1. זה נראה חתונה של אשכנזים לא רואים ספרדים

    • ספרדו-ליטאי   04/03/2015 21:02

      .

  2. וואו! החתונה הכי שמחה שראיתי
    04/03/2015 20:33
    הייתי שם
  3. ואיציק כהן המתוק הוא אב הכלה.

  4. בוז'י וחבר מרעיו
    05/03/2015 08:48
    אליהו
  5. שקרנים כולם!