דנינו פיטר את מפקד מחוז חוף ואת מפקד תחנת באר שבע

לאחר בחינת החומר מחקירת מח"ש, החליט המפכ"ל יוחנן דנינו לפטר את שני הבכירים, החשודים במעשים חמורים • הפיטורים כפופים לאישור השר לביטחון הפנים • זו ההדחה או הפרישה השביעית של ניצבים במשטרת ישראל
חיים טוויל
כ"ט שבט התשע"ה / 18.02.2015 09:03

מפכ”ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, הדיח מכהונתו במשטרה את מחוז חוף במשטרת ישראל, ניצב חגי דותן, בעקבות החשדות החמורים בהם הוא נחשד ונחקר.

דנינו נפגש אמש עם ניצב חגי דותן, והודיע לו שלאחר שקיים דיון בעניינו עם ראש אגף משאבי אנוש (אמ”ש) והיועץ המשפטי של משטרת ישראל, ולאחר בחינת את החומר שהגיע מהמחלקה לחקירות שוטרים, החליט לפטרו בפיטורים שאין עמם קלון, בכפוף לאישור השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ’.

מיד עם תחילת החקירה נגדו הורחק ניצב דותן מכל פעילות משטרתית למשך שבועיים והוטל עליו איסור על יצירת קשר עם שוטרים ושוטרות. הרחקת זו שנכפתה עליו כללה גם איסור הגעה למתקנים משטרתיים.

הדחתו של ניצב דותן היא ההדחה או הפרישה השביעית של ניצבים במשטרת ישראל בעקבות חשדות שונים – אם בפרשות של מעשים חמורים ואם בפרשות שחיתות.

כמו כן, המפכ”ל בחן את החומר שהגיע ממח”ש בעניינו של מפקד תחנת באר שבע, ניצב-משנה משה איבגי, והחליט על פיטוריו, בכפוף לשימוע ולאישור השר לביטחון הפנים. לפני כשבוע זומן איבגי לשימוע לפני פיטורים. גם הוא חשוד במעשים חמורים כלפי שוטרות.

המפכ”ל הבהיר בתקופה האחרונה לבכירי המשטרה, כי מי שלא יעמוד בכללי ההתנהגות המתבקשים וההולמים ייאלץ למצוא את עצמו מחוץ לשורות הארגון.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות