אדל ביטון שנפגעה ב’טרור האבנים’ נלחמת על חייה: “בין שמיים לארץ”

אדל ביטון, שנפצעה לפני כשנתיים באורח אנוש מאבנים שיידו מחבלים לעבר הרכב בו נסעה עם אמה, אושפזה בטיפול נמרץ בשל דלקת ריאות - והבוקר הידרדר מצבה • הצוות הרפואי מבצע החייאה על הילדה
חיים טוויל
כ"ח שבט התשע"ה / 17.02.2015 11:37

אדווה ביטון, אמה של אדל בת הארבע וחצי, שמאושפזת במצב קשה מאוד בשל דלקת ריאות, מסרה בצהריים (שלישי) הצהרה לתקשורת בבית החולים שניידר, שם מאושפזת בתה במחלקת טיפול נמרץ.

“לפני שנתיים היה לנו פה נס גדול, ולזה אני מייחלת”, אמרה. ”אדל פה והיא נלחמת ועובדת, היא מקסימה, היא נשמה ענקית. צריך עכשיו להתמקד ברגעים הלא פשוטים כדי להחזיק אותה. אני מרגישה שהיא בין שמיים לארץ. המצב הוא לא פשוט, לצערנו הרב. לא חלמנו שנגיע לפה שוב אבל יש דברים שהם לא בשליטה ולא בכוחותינו”.

דווה קראה לעם ישראל להתפלל לרפואתה. ”אנחנו בשר ודם ובאמת אני מתפללת לבורא עולם שכל מה שהוא מחליט זה לטובה, אנחנו קטנים פה וממש לא מבינים. כולי תפילה שנראה נס נוסף כפי שראינו בפעם הקודמת. הרופאים עושים את המיטב, נלחמים. אין לי מילים לתאר את המסירות העילאית שנעשית פה. אלו שעות קשות ונקווה שנעבור אותן. אנחנו מחזקים את ידי הרופאים. אין ספק שזו השתלשלות של פגיעות נוירולוגיות שמהן היא סובלת שמקשים על כל ההתמודדות הרפואית שלה.

“כל פיפס קטן מכניס אותה לסטרס מאוד גדול. אני מרגישה שהילדה הזו היא לא רק ילדה שלי אלא של כולם, אין אחד שלא מתפלל. הקדוש ברוך הוא רוצה כנראה הרבה תפילות ואני לא יודעת לפרש את זה. אני רק מתפללת ומבקשת שיקבל אותן. אני רוצה אותה בריאה ושלמה פה, שהיא תישא את נס האמונה”.

אדל ביטון אושפזה בתחילת השבוע עם דלקת ריאות בבית החולים שניידר בפתח תקווה – והבוקר הידרדר הבוקר והוא מוגדר קשה מאוד.

הרופאים נלחמים על חייה במחלקה לטיפול נמרץ.

המשפחה מבקשת להרבות בתפילות לרפואת אדל חיה בית אדווה.

אדל בת הארבע וחצי נפצעה לפני כשנתיים באורח אנוש מאבנים שיידו מחבלים לעבר הרכב בו נסעה עם אמה ואחיותיה בכביש 5, סמוך לאריאל שבשומרון. בחודש ספטמבר האחרון שבה אדל אל בית המשפחה ביישוב יקיר, לאחר טיפול ממושך בבית חולים שיקומי.

האזינו לשיר-תפילה לרפואת אדל:

מילים ולחן של עובדיה חממה. גד אלבז שר: “אדל, אדל, אדל, לקומך נתפלל. לילה ויום, נתעורר מחלום והכל יחזור על מקומו בשלום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות