גרפיטי נגד רבי נחמן מברסלב בעיר חרדית: “רבינו נשנש מאופש!”

אתמול בבוקר הופתעו תושבי שכונת גרין פארק שבמודיעין עילית לגלות כתובות גרפיטי בגנותו של רבי נחמן מברסלב • "ההסתה נגד רבינו משפיעה על אנשים"
בני קרט
ב' אייר התשע"ד / 02.05.2014 17:07

הסתה בעיר חרדית: אתמול בבוקר (חמישי) הופתעו תושבי שכונת גרין פארק שבמודיעין עילית לגלות כתובות גרפיטי בגנותו של רבי נחמן מברסלב.

בכתובת אחת נכתב: “נחמן מאומן הוא רבינו….??”, ובכתובת גרפיטי נוספת נאמר: “ננח רבינו נשנש מאופש!”

באתר ‘ברסלב און ליין’ מפנים אצבע מאשימה כלפי מחבר הספר ‘קול קורא במדבר’, בו מופיעים דברים בגנות חסידות ברסלב. “ההסתה נגד רבינו משפיעה על אנשים”, אומרים בברסלב.

הספר החדש, ‘קול קורא במדבר’, שיצא לאור על ידי שמואל אוירבך, קיבל את ברכת הגאון רבי יצחק אזרחי, מראשי ישיבת מיר בירושלים. לאחר שהתברר כי בספר נכתבו ביטויים חריפים נגד רבי נחמן, חזר בו ראש הישיבה מהברכה , ומקורביו פרסמו בעיתונים מודעת הבהרה, לפיה המכתב מבוטל.

למרות שחלפה כבר יותר מיממה מאז נכתבו הסיסמאות, אלה טרם נמחקו.

מודיעין עלית ברסלב גרפיטי

מודיעין עלית ברסלב גרפיטי

מודיעין עלית ברסלב גרפיטי

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סוף סוף התחילו להבין שבלי רבנו .....
    03/05/2014 22:52
    עובד ה'
  1. א”א כבר להילחם בזה אנשים התחילו להבין שא”א להחזיק מעמד בדור שלנו בלי ברסלב אם זה בלא להתייאש , לשמוח במה שיש , לראות את הנקודות הטובות , לחיות יותר באמונה “בלב” ולא רק בשכל , להתחדש בעבודת ה’ , יותר שמחה , יותר קדושה , יותר אמיתיות וענווה , ומדריך איך להגיע לכל זה על ידי עצות פשוטות שכל אחד יכול לקיים גם בדור שלנו , וגם את ענין הצדיק שהוא פועל בעבורנו עבור תיקון הנשמה, שזה לא דבר חדש של ברסלב ,וכל מי שקצת מבין ויודע רואה שזה דברים ידועים עוד הרבה לפני רבנו את מעלת הצדיק כח הצדיק ופעולת הצדיק , ממשה רבנו והלאה , עשרות אם לא מאות פעמים מוזכר הענין של הצדיק בזוהר ובעוד מאות מקומות ואין המקום להאריך
    אז למה להילחם עוד לפני שיודעים על מה נלחמים ???
    עד שיש איזה משהו שאפשר להיאחז בו בדור כזה חלש מלא דימיונות למה להרוס ????????

  2. זה לא נגד רבי נחמן!
    31/03/2015 20:49
    שלמה
  3. היה שם גרפיטי ומישהו מחק את הגרפיטי וכתב נ נח נחמ… אז הגרפיטאי המקורי השיב לו.