עושים שiק בחתונה • איש הפרסום יגאל רווח מ’אפיקים’ חיתן בן

באולמי הדר דימול ברמת גן נחגגה אמש חתונת בנו של יגאל רווח, הבעלים של משרד הפרסום 'אפיקים' • ה'הון שלטון' של ח"כ יעקב אשר, על מה מתלחש יוסי אליטוב, למי לא נותנים לאכול, איך המנכ"לים של קול חי וקול ברמה שוברים מחיצה, וכיצד עמירן דביר מצלם סלפי • ואל תפספסו: הכפיל של יעקב ריבלין
בן-ארי בועז
כ"א שבט התשע"ה / 09.02.2015 23:11

בכניסה לאולמי ‘הדר דימול’ ברמת גן עומדים ומשוחחים עשרות אנשים. בניהם יש מי שראיתי בחתונת בריסק בבני-ברק. המרחק הקל על הבאים לקפוץ על על כל החתונות, או מדויק יותר: שתי חתונות בלילה אחד. יש כאן, בחתונת בנו של יגאל רווח, הבעלים של משרד הפרסום ‘אפיקים’, אנשים בעיקר מהפוליטיקה המקומית והארצית, והמון בחורי ישיבה שבאו לשמח. באולם מנגנת תזמורתו של עמירן דביר. את הצלילים הללו אי-אפשר לפספס, גם מבעד לחלון סגור.

חתונה יגאל רווח

אני נכנס למעלית ומגלה כי משפחת רווח וחברת ההפקה הפכו את ההפרדה בין גברים לנשים למשהו רציני מדי. דקות לאחר מכן, אורח שעלה איתי במעלית מגלה לי כי עניין ההפרדה הקיצונית נותר רק על השלט. במציאות כולם באותה קומה.

חתונה יגאל רווח

בכניסה לאולם אני מוצא דורון קדוש מיום ליום, כעת עם סב החתן, הרב ישראל רווח מאלעד, ראש הישיבה לצעירים ‘עטרת עמרם’, ששמח לקראת כל אורח, כאילו הוא הראשון שפוגש הערב.

חתונה יגאל רווח

בנצי פדר פוגש אותי בכניסה לאולם. לחיצת ידיים ודרישות שלום. והנה התקבצה לה חבורה נפלאה לתמונה יפה וקלילה. “תשלח לי את התמונות”, הוא מבקש. הוא כבר ימצא את עצמו כאן באתר.

חתונה יגאל רווח

ח”כ יעקב אשר, שסיים לריב הלכתית עם מרדכי בריסק, מגיע גם לכאן. בכניסה לאולם הוא פוגש את ינון שווקה, מנכ”ל בנק פאג”י. לחיצות ידיים, אני מצלם, ובצד מישהו צועק: “הון ושלטון”.

חתונה יגאל רווח

יענקי מייזליש (מימין), סמנכ”ל השיווק של רדיו ‘קול ברמה’, ומבקר האוכל הרצל קוסיאשווילי מבקרים את האוכל והאורחים באולם. הרצל, שחזר ממסע בחו”ל, נינוח כולו. מייזליש נינוח אפילו יותר. אחר כך יתברר לי שהוא כבר הספיק להיות גם בחתונה של בריסק.

חתונה יגאל רווח

מנכ”ל יתד נאמן, זעליג אורלנסקי (מימין), מנכ”ל המבשר מוישי פרוש (משמאל), ובנצי פדר, בעבר מקו עיתונות, משוחחים. זעליג, כך מתברר, ממהר להגיע לחתונת בריסק ומשם לשמחת אירוסי העוזר שלו – בירושלים. ערב של מזל”טים.

חתונה יגאל רווח

את בני רבינוביץ, מנהל קבוצות בוואט-אפ, צילמתי כשהוא עם הצלחת עמוסה כל טוב. “אם תפרסם את התמונה הזו, אתה תראה מה אני אעשה לך”, שיגר לעברי איום. עצרתי מהילוכי ועניתי: מה תעשה לי? תזרוק אותי מקבוצה בוואטס-אפ?

חתונה יגאל רווח

“תצלם”, לוחש לי אחד היחצ”נים. “תראה, יעקב ריבלין הגיע עם כובע וחליפה”. הרגשתי מוזר. העפתי מבט שוב: לריבלין יש כפיל. “כעת הכל מובן”, אומרים הסובבים ברחבת הכניסה לאולם. “כנראה שלריבלין יש כפיל גם בטוויטר”.

חתונה יגאל רווח

בתוך האולם ח”כ יעקב אשר מרפק את עצמו למעלה, ונחת ליד אריאל אטיאס. שיחה פוליטית, קצרה לעניין ומהר.

חתונה יגאל רווח

קקון ומימון מעיתון ‘יום ליום’ הגיעו מחתונת בריסק. לחיצות ידיים עם יהודה אבידן מש”ס, ואחר-כך למשימה: מקום לשבת לאכול.

חתונה יגאל רווח

חבר מועצת עיריית אשדוד, עמרם כנפו, לא מפספס לחיצת יד עם הבוס של ‘יום ליום’ ומשני צדדי השולחן הם מחליפים לחיצות ידיים.

חתונה יגאל רווח

יוסי אליטוב מ’משפחה’ (במרכז) מצליח ללכוד את אוזנו של יהודה אבידן. בעוד הם מתלחשים, אריאל דרעי (משמאל), מנכ”ל ‘קול ברמה’, מעדכן בוואטס-אפ את החבר’ה.

חתונה יגאל רווח

“לנו לא מגיעה תמונה?”, שאלו חברי החתן. “היינו איתו באותו חדר. תצלם אותנו כשאנחנו שמחים שהתחתן”. צלמתי. “ואיפה נראה את התמונות?” באתר, עניתי. “אה, לא נוכל לראות. יש לנו רק כשר”. כשר זה מעולה, עניתי, והמשכתי הלאה.

חתונה יגאל רווח

בצד, אחד העיתונאים ישב ודפדף  בקבוצות. בדק מה קורה ומה חדש? יאיר אטינגר מ’הארץ’ בדיוק ענה בקבוצת מועצת החכמים, ובקבוצת הדוברות של מטה יחד, אבי בלומנטל הוציא עוד הודעה לעיתונות. את שאר הפרטים טשטשנו. יש גבול עד כמה אנחנו יכולים לתת לכם להכיר את המצולמים שלנו.

חתונה יגאל רווח

אבי וקנין מבאר שבע מפתיע בנוכחות שלו עם אחיו. איך אתה קשור, אני שואל אותו. “אני מהמשפחה”. ומה אתה עושה היום? “מנהל פרוקטים של משרד השיכון בבאר שבע”. אז הנה לכם הגולשים כתובת בבאר שבע.

חתונה יגאל רווח

יועץ התקשורת אברימי קרוייזר הגיע גם הוא מחתונת בריסק. אני לוכד אותו עומד בצד ומשוחח עם אפרים זליברברג, האיש שאחראי על הפקת החתונה. כנראה תכננו הפקת אירוע גדול לקראת הבחירות. נמתין ונראה.

חתונה יגאל רווח

מנהל קשרי לקוחות של כללית בקרית ספר, מוישי רוזנגרטן (מימין), התייצב אף הוא לחתונה, יחד עם אברהם קונסקי, מנהל השיווק של כללית במגזר החרדי. “אכלת? שבעת?” דאג לי מוישי לאחר שהתמונה צולמה, ואף הציע לי לשבת לידו. סירבתי. יש עבודה הערב, עניתי – והמשכתי לשולחן הבא.

חתונה יגאל רווח

בינתיים, בשולחן המרכזי, יוסי אליטוב, אריאל דרעי ואריאל אטיאס ממשיכים בשיחות פוליטיות. אטיאס מחזיק מכשיר טלפון ישן, מתאים שליחת סימוסמים בלבד. אבל הייתם מוכנים לתת הרבה, כדי לדעת עם מי הוא הסתמס.

חתונה יגאל רווח

בנתיים, אחד העיתונאים באולם, חבר קבוצת ‘מועצת החכמים’ בוואטס-אפ, ניכנס לראות מה חדש. מוטי לביא בדיוק מעדכן בתמונות את חברי הקבוצה. זיהתם מה צולם?

חתונה יגאל רווח

הרב אמיר קריספל (מימין) הגיע אף הוא לאחל מזל-טוב. אבי החתן, כולו אושר, מקבל את פניו בשמחה ומושיבו לאחר שתיית ‘לחיים’ בשולחן הכבוד. אך הרב קריספל ממהר, מברך ברכה אחרונה – ויוצא לדרכו.

חתונה יגאל רווח

איש היח”צ מוטי בוקצין הגיע לאחל מזל-טוב והתכבד בנשיקה מאבי החתן. “רק עכשיו הגעת?” הביך יגאל את מוטי בשאלה. ומוטי, כאיש יח”צ משופשף, עונה: “האמת, אני כאן כבר שעה ארוכה, רק חיכיתי ללחוץ את ידך ולאחל לך מזל-טוב”.

חתונה יגאל רווח

בכניסה לאולם עדיין ממתין זעליג אורלנסקי  לנהג שיקח אותו לאירוסין של העוזר בירושלים. בינתיים, לחיצות ידיים עם קולגות מעיתונים מתחרים.

חתונה יגאל רווח

חיים קליגר, פעם עיתון המבשר וכיום מנכ”ל המגזין ‘זמן’, הגיע לאחל מזל-טוב. עקבנו אחריו. לא נרשמה לחיצת יד בינו לבין הבוס לשעבר מוישי פרוש מהמבשר.

חתונה יגאל רווח

מושי פרוש התיישב בינתיים, בהוראת בעל הבית. יין משובח נמזג לכוסות. “לחיים”, אמר אבי החתן. כולם הרימו כוסית של מזל טוב להצלחה.

חתונה יגאל רווח

אבי מימרן הגיע חדור קרב. מסביר, מדווח, מנתח, ובעיקר מפריך. כולם מקשיבים. בצד (מימין) עומד ישראל רייסנר, מקשיב ואז קולט שאני מצלם. לאחר מכן ניגש אלי ושאל: “לאן זה הולך?” לחרדים10, אני עונה. הוא, בניסיון לעקוץ, עונה: לא שמעתי עליכם מעולם”. אז אם קראתם את זה, תשלחו לו שיראה.

חתונה יגאל רווח

יועץ התקשורת קובי איזק (משמאל) מגיע לאחר ששוחח עם כל האנשים שעצרו אותו בכניסה לאולם וביציאה מהמעליות. “אפילו לאכול אני לא מספיק”, הוא אומר כשליד הבר נעמדים החברים אריאל דרעי (במרכז) ויענקי מייזליש (מימין) כדי להצטלם אתו…

חתונה יגאל רווח

אשת השיווק של יתד נאמן, ציפי רוטלוי (מימין) משוחחת עם יועץ התקשורת אברימי קרוייזר, שכולו מרוצה מההסבר מניח הדעת שאמרה על המהלך האחרון שבוצע. איפה והיכן לא הצלחתי לקלוט. הם, לאחר מכן, לא הנפיקו הסברים. אסתפק רק בתמונה הזו.

חתונה יגאל רווח

אבי מימרן, שסיים לנתח את המפה הפוליטית, הגיע גם הוא בסופו של מסע אל השולחן בו ישב אריאל אטיאס. הוא שוחח עימו תוך שהוא מסתיר את שפתיו. לנו התמונה מספיקה.

חתונה יגאל רווח

“תצלם אותי, אבל שאצא מצוין, לפחות כמו אפרים זליברברג”. אפרים, מצדו, צחק, הסתובב והמשיך לדרכו. כך רק הוא נותר בתמונה.

חתונה יגאל רווח

אליעזר שולמן מ’משפחה’ הגיע לאחר ששוחח בחוץ עם בני משפחה, בני דודים ודודות. בשולחן הוא נפגש עם עמיתו לעיתון. וכאילו לא נפגשו מעולם, ישבו לדבר. הבחורים יצאו לרקוד.

חתונה יגאל רווח

הרב אמיר קריספל ,שמיהר לצאת, נעצר על-ידי יענקי מייזליש לשיחה. כשהגעתי לצלם, הרב אמיר אמר בחיוך רחב, תוך שהוא מצביע עלי: “תזהר ממנו, אל תגיד לידו מילה. הכל הוא כותב”. כתבתי.

חתונה יגאל רווח

אבי רוזן, מנכ”ל רדיו קול חי, והמתחרה אריאל דרעי מרדיו קול ברמה, נעמדו משני עברי המחיצה בלובי המרכזי ושוחחו. דרעי נותר לאחר מכן בצד השני, כי משם הוא יצא לביתו. רוזן חזר לאולם.

חתונה יגאל רווח

עוזר דרוק, האמרגן של האחים דיקמן ואיש השיווק של בקהילה, הגיע לאחל מזל טוב התלוצץ עם אליטוב מהמתחרה משפחה, שכבר החל בנסיגה מהאולם, והמשיך לעבר הבמה, שם ניגן עמירן דביר יחד עם אחיו.

חתונה יגאל רווח

האחים דביר ניגנו ושרו מכל הלב והקפיצו את הרחבה לגבהים. אף אוזן לא יכלה שלא לשמוע, ואין רגל שלא רקדה באולם.

חתונה יגאל רווח

אשר מדינה (משמאל), ממטה ההסברה של ש”ס, התבקש להגיב על הסקר החדש שמעניק 5 מנדטים לאלי ישי. הוא הגיב בחיוך, והמשיך לדבר ולהשמיע את שרצה שישמעו. ינון פאלח (שני משמאל), העורך של ‘קו עיתונות’, הקשיב מהצד, ויצחק נחשוני (מימין), העורך של הרשת המתחרה ‘מרכז העניינים’, לא נישאר חייב והקשה ללא הרף.

חתונה יגאל רווח

הרב שניאור רווח, דוד החתן, ישב באולם הריקודים, התזמורת מנגנת בעוצמה, והוא פתח ספר. שקוע כולו בלימוד. הוא לא בעל השמחה, “אבל להישאר אני צריך”. אז הוא ישב ולמד.

חתונה יגאל רווח

עמירן דביר, הידוע כבעל מנגן מצד אחד, ומצד שני ידועות תמונות הסלפי שלו המתפרסמות בדף הפייסבוק שלו, הופתע הפעם כשצלמתי אותו מצלם סלפי.

חתונה יגאל רווח

הוא ישב על המדרגות, בכניסה לאולם, ונשך את הציצית. למה אתה כאן? שאלתי. הוא ענה: “כי אני רוצה לרקוד וכולם דוחפים אותי”. בחור שעמד לידינו שמע את התשובה, הרים אותו על הכתפיים כדי לרקוד במעגל.

חתונה יגאל רווח

איתן דובקין מ’הבצפר’ בא גם הוא לאחל מזל טוב. אבל בנצי פדר הצליח לעצור אותו עוד לפני שנכנס לאולם. חשבתי שזה יקח כמה דקות. בסוף היה נראה שהם ניהלו פגישה ממושכת בכניסה לאולם.

חתונה יגאל רווח

יוני צור, צלם הווידאו שנשאר צעיר לנצח, עלה על הבמה לתעד את התזמורת מנגנת. הוא כל-כך אוהב את העבודה שלו ומרוכז, שכל הזמן הוא מחייך. ככה זה כשאוהבים את מה שעושים.

חתונה יגאל רווח עמירן דביר יוני צור

ואז לסיום עמירן דביר ויוני צור הפנו אצבע למצלמה, ואמרו: “אבל אתה לא צולמת בחתונה”. ואני חייכתי ואמרתי לעצמי: מזל. יש דברים שעדיף שלא יראו.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חיליק טווערסקי בקהלם אל ייחד כבודי
    09/02/2015 23:15
    שלמה
  1. חושב שאביו וסבותיו לא היו מסכימים שהוא ייקרא בנש”ק על חשבונם

  2. יישר כח גדול על התמונות.
    12/02/2015 16:47
    עובד ה'
  3. הן ממחישות עד כמה החברה החרדית מנוונת וחומרנית ורחוקה מהשי”ת. ב”ה שהבדילנו מן החרדים הטועים ונתן לנו את הזכות להיות חברים בקהילת “אהבת טוהר”.

  4. חתונה אג חכה לזה דית מי שלא הבין אגדית
    18/02/2015 21:00
    מקנאים
  5. וי וי איזה חתונה יווראדי מזל טוב היה 1 מיליון דולר בערך כמו שיגאל שווה מזל טוב