תשמעו סיפור: מה קרה לאיש שצעד כל יום לעבודה 34 ק”מ

לג'יימס רוברטסון, בן 56, מדיטרויט לא היו אמצעים להגיע לעבודה - אז הוא צעד כל יום הלוך חזור 12 שעות • עד שסטודנט צעיר גילה את סיפורו - והגולשים יצאו מגדרם לפנק את "העובד הכי מסור באמריקה"
בנימין גרסטל
כ' שבט התשע"ה / 09.02.2015 12:23

אתם חייבים לשמוע את הסיפור המופלא של ג’יימס רוברטסון, בן 56 מדטרויט: רוברטסון הוא עובד במפעל. בהעדר כסף לרכישת רכב או תחבורה ציבורית שתביא אותו עד מקום עבודתו, הוא נאלץ ללכת את מרבית המרחק הזה ברגל מדי יום – כ-34 ק”מ.

מידי יום הוא יוצא מביתו ב-8 בבוקר, על מנת להגיע למשמרת שלו שמתחילה ב-14:00 בצהריים. ב-22:00 בלילה הוא היה יוצא מהעבודה ומגיע הביתה ב-4 לפנות בוקר.

המסע הזה איפשר לרוברטסון לישון כשעתיים בלילה בלבד, אבל זה לא גרם לו להחמיץ אפילו יום עבודה אחד ב-10 השנים האחרונות, ללא כל תלונות מצידו.

סביר להניח שרוברטסון היה ממשיך לצעוד גם הלאה. אלא שסטודנט צעיר בן 19 מאוניברסיטת ווין סטייט בדיטריוט , בשם אוון לידי, נחשף לסיפורו והחליט לנקוט במעשה מרגש: הוא הקים עמוד גיוס המונים באתר GoFundMe, ופתח בקמפיין במטרה לגייס 5,000 דולר שיאפשרו לו לרכוש רכב זול.

אבל מכאן, כמו בהרבה מקרים, הסיפור הפך לויראלי. כלי התקשורת הכתירו אותו “כעובד הכי מסור באמריקה”, והגולשים הוכיחו שוב שהפ מסוגלים לפתוח ארנקים.

במסגרת הקמפיין גויס עד כה יותר מ-350 אלף דולר, וסוכנות פורד מקומית העניקה לרוברטסון רכב חדש במתנה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות