יוזם השוד: קבלן שנמלט • בן 26 מהקריביים הודה ברצח שטארק

שבעה חשודים נעצרו במהלך הימים האחרונים בחשד למעורבות ברצח איש העסקים החרדי מויליאמסבורג • מתנהל מצוד אחר חשוד נוסף שטרם נלכד: קבלן שעבד עם מנם שטארק ז"ל ותכנן השוד עם פועליו • חשוד אחד, קנדל פיליקס בן 26 מהקאריביים, ששימש כנהג, תיאר את האירוע כניסיון שוד שנכשל - והודה ברצח
אלחנן שטאובר
א' אייר התשע"ד / 01.05.2014 03:26

פענוח הרצח המחריד שזעזע את הקהילה החרדית בארה”ב: שבעה חשודים נעצרו במהלך הימים האחרונים בחשד למעורבות ברצח איש העסקים החרדי מנחם שטארק ז”ל. שניים מהם כבר שוחררו. מאז יום אתמול מתנהל מצוד אחר חשוד נוסף – שטרם נלכד.

המשטרה פרסמה הודעה, לפיה קנדל פיליקס, בן 26, תושב האיים הקאריביים הודה ברצח.

אחד החשודים ברצח שטארק הודה בחקירה: הייתי הנהג

מקורות בלשכת התובע הכללי של ניו-יורק מסרו, כי החשוד קשר את עצמו למעשה, הודה כי שימש כנהג, ותיאר את האירוע כניסיון שוד שנכשל.

לטענתו, הם חטפו את הקרבן ממשרדו על מנת לשדוד ממנו כסף, ומשזה החל להילחם בהם, חיסלו אותו במכות בתוך הרכב. אז נכנסו להיסטריה והחליטו לשרוף את הגופה ולהיפטר ממנה באחד מפחי הזבל.

על פי אותו חשוד, קבלן שעבד אצל מנחם שטארק ז”ל תכנן את השוד, וביצע אותו יחד עם פועליו.

ארבעת החשודים האחרים אולי ישוחררו היום בבוקר (שעון ניו יורק). לא ברור אילו הגבלות יוטלו עליהם, אם בכלל. על פי החשוד פיליקס, שניים מהם היו החוטפים שנראו במצלמות האבטחה, והשניים האחרים היו המתכננים, יחד עם הקבלן.

לאורך כל שעות יום אתמול, התנהל מצוד אחר החשוד הנוסף – הקבלן.

מקור בלשכת התובע ידע לספר, כי שורר זעם רב בלשכה על משטרת ניו-יורק – עקב פרסום מוקדם מדי של דבר המעצרים.

ככל הידוע מסיבת עיתונאים של המשטרה תתקיים היום בבוקר (שעון ניו יורק).

כזכור, הפרשה שגרמה לזעזוע רב בקרב הציבור החרדי בארצות-הברית, החלה ביום חמישי ה-1 לינואר, סוף חודש טבת,  בשעות הלילה המאוחרות, כאשר מנחם שטארק ז”ל, חסיד סאטמר, תושבת שכונת ויליאמסבורג שבברוקלין, נחטף על-ידי אלמונים בעת שיצא ממשרדו בשכונהן. רעייתו שראתה כי הוא בושש מלחזור הביתה, הזעיקה את מתנדבי השומרים והמשטרה, שפתחו בסריקות נרחבות אחריו.

אחרי שבוע מצאה המשטרה את גופתו, כשהיא חרוכה וחבולה בפח זבל בלונג איילנד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מר אלחנן הכותרת נראה לך נורמאלי?
    01/05/2014 20:43
    בני
  1. קבלן שנמלט?
    מה זה אומר לנו?