הסלוגן שילווה את קמפיין ג: ‘בחירה לדורות או בכיה לדורות’

קמפיין יהדות התורה עולה היום בביטאונים של המפלגה • נשכרו שתי חברות המתמחות בטלמרקטינג כדי למות את הציבור החרדי • אבל מטה מרכזי עדיין אין • מצד שני, יש עדיין הרבה זמן עד הבחירות
נחמן גור
י"ז שבט התשע"ה / 05.02.2015 23:57

תתעלמו לרגע מהעבודה שכל המפלגות נמצאות כבר עמוק בתוך מסע הבחירות – ותנו בכפיים ליהדות התורה: בניגוד למערכות קודמות בהן נפתח הקמפיין פחות מחודש לפני תאריך היעד, הפעם יוצאים במפלגה לדרך 10 ימים מוקדם יותר.

זה התחיל בהקמת מטה ארגון, המורכב מנציגי שתי המפלגות – אגו”י ודגל התורה. חברי המטה יצאו ל’מבצע מיפוי’, כאשר לראשונה שכרה יהדות התורה חברה חיצונית שתבצע פעילות מיפוי, לקראת פתיחת מטות הבחירות.

לצורך הפעילות נשכרו שתי חברות המתמחות בטלמרקטינג בציבור החרדי, שיבצעו מיפוי מקצועי של הציבור החרדי ברחבי הארץ. מול חברות הטלמרקטינג עומדים בקשר רציף נציגי יהדות התורה, מכל רחבי הארץ, בעלי ניסיון במיפוי, ממערכות בחירות קודמות.

במקביל קיים מטה ההסברה, בניהולם של אברהם רכשטפר, מנחם גישייד, אריה זיסמן ואברמי רוזנטל, דיונים במהלך השבועיים האחרונים – והיום (שישי)  יחל הקמפיין הרשמי, במסגרתו תוסבר חשיבות המערכה, גודל המערכה, והאחריות של כל אחד לצאת ולהצביע.

כפי שכבר דיווחנו בחרדים10, משרד ‘תוצאות אפקטיביות’ בניהולו של שעייה איצקוביץ יבצע את הקמפיין בציבור החרדי, ומשרד הפרסום ‘בראשית’ יבצע את הקמפיין במגזר הכללי.

הסלוגן שילווה את קמפיין הבחירות יהיה: “בחירה לדורות או בכיה לדורות” – “בחירה לדורות ג'”.

במטה ההסברה של יהדות התורה אמרו: “לאחר השנתיים הקשות מנשוא שהציבור החרדי עבר, ברור לכל בר דעת כי הפגיעה היא לא רק לטווח הקצר והמיידי הנוגע לכל עולם התורה ולכל משפחה חרדית, אלא מדובר בשרשרת של נזקים רוחניים וגשמיים לטווח הרחוק שמשליכים  ומשפיעים גם לדורות הבאים”.

יחד עם זאת, יש לציין, כי למרות הדיווחים כי השבוע ייפתח מטה מרכזי של המפלגה בפתח תקווה, טרם סוכם על מיקומו, והפעילים עובדים במשרדי שתי התנועות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות