מזל טוב: מטה ההסברה של ‘יהדות התורה’ בחר הבוקר (רביעי) במשרד ‘תוצאות אפקטיביות’ של שעיה איצקוביץ לנהל את קמפיין המפלגה לבחירות לכנסת ה-20 במגזר החרדי.
את הקמפיין במגזר הכללי ינהל משרד הפרסום ‘בראשית’ של מוטי קטיינר.
צוות הניהול של מטה ההסברה אברהם רכטשפר, מנחם גשייד, אריה זיסמן, ואבריימי רוזנטל איחל הצלחה למשרדים שנבחרו, והביע הוקרה והערכה למשרדים האחרים שהגישו הצעות ראויות ומקצועיות בהתמודדות.
“בכוחות משותפים אנו מתייצבים עתה על קו הזינוק, בשליחותם של מרנן ורבנן גדולי ומאורי דורנו שליט”א, מתוך תחושת אחריות והבנת גודל השעה. ניצבת בפנינו הזדמנות היסטורית לחזק את כוחה של ‘יהדות התורה’, לקראת האתגרים הגדולים הניצבים לפתחה בקדנציה הקרובה, לכלל ולפרט”, נאמר בהודעת המטה.
שעיה איצקוביץ, מנכ”ל תוצאות אפקטיביות, אמר: “כבוד הוא לי לבצע את קמפיין יהדות התורה לכנסת, ואני מקווה כי בסייעתא דשמיא ויחד עם חברי מטה הבחירות של המפלגה, נזכה להישגים מרשימים ולקדש שם שמים.
“אני מבהיר בזאת שלאחר שהתייחסנו לשמועות על טוהר המכרז הוברר מעל לכל ספק שכוונות מטה ההסברה טהורות היו. לאור זאת בחרנו לשנות את דעתנו ולהציג בפני מטה ההסברה את אסטרטגיית הקמפיין שבו אנו מאמינים”.
לפני עשרה ימים כתב איצקוביץ בדף הפייסבוק שלו: “חברים, מישהו הפיץ בקבוצות שהמשרד שלי ועוד כמה משרדים שקמו כנראה לצורך הבחירות, מתמודדים בפני איזה ועדה של מטה ההסברה של יהדות התורה.
“אבקש להבהיר שלא היה ולא נברא, הבנו כבר שזה בסך הכל עוד דרך לצ’יפור מקורבים, לא מכרז ולא דמוי מכרז ומעניין שלמרות סירוב מפורש ומתועד שלי להשתתף בפארסה הזאת, אנשי מטה ההסברה של יהדות התורה מצאו לנכון להוציא הודעה שקרית”.