מבוכה בישיבת מועצת בני-ברק: בסיום מצגת הושמעה מוזיקה

חברי האופזיציה הזדעקו: "דורשים להפסיק מיד המוזיקה" • מנהל אגף התברואה השיב: "זה שיר עם מקהלה וואקלית" • דובר העירייה: "מנהל האגף מעדות המזרח. הוא חשב שאין בעיה בראש חודש" • ולמה זמרת שרה ברחבת העירייה
שמואל הכהן ויוני אגסי
א' אייר התשע"ד / 30.04.2014 22:20

מבוכה בעיריית בני ברק:  בישיבת מועצת עיריית בני ברק שנערכה הערב (רביעי) בבניין העירייה, הוצגה מצגת על פעילות אגף התברואה בתקופה האחרונה, בפעילות מחזיק התיק, סגן ראש עירית בני-ברק מנחם שפירא מדגל התורה.

בסיום המצגת הוקרן שיר שהלחין תושב העיר על המהפך שחל בעיר ועל הניקיון והסדר ברחובות.

חברי המועצה מהאופוזיציה, חיים רוחמקין ומשה מלאכי מסיעת בני תורה, מחו: “השמעת מוזיקה בספירת העומר אסורה לפי ההלכה. אנו דורשים להפסיק מיידית את הקרנת המוזיקה”.

מנהל אגף התברואה נתי נחום השיב: “מדובר בשיר עם מקהלה וואקלית ללא מוזיקה”.

רוחמקין הגיב: “שומעים כאן בבירור מוזיקה ולא וואקלי”.

בשיחה עם חרדים10 אמר חבר המועצה חיים רוחמקין: “הלכה זו הלכה ואין הנחות בנושא ההלכה. ברוך ה’ כל החברים במועצה הם חרדים לדבר ה’ ואין סיבה שירמסו את ההלכה. יעידו כל המשתתפים שמדובר היה בשיר עם מוזיקה ולא ווקאל”.

בשיחה עם חרדים 10 אומר דובר העירייה, אברהם טננבוים: “מנהל האגף מעדות המזרח, והיה סבור שאין בעיה עם זה בראש חודש. מייד כשהתברר שיש בעיה הלכתית המוזיקה הופסקה”.

יצוין,  כי היום התקיימה ברחבת עיריית בני ברק חגיגת יום העצמאות מוקדמת  לגני הילדים, בליווי זמרת, שהנעימה מקולה בשירים עבריים וגם חסידיים, ושירתה נשמעה בכל האיזור.

חוגגים עצמאות בבני ברק

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    וכל זה שווה אייטם?
    01/05/2014 11:05
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. באמת????

    נפלתם על השכל לחלוטין!

    • תגובה   01/05/2014 18:50

      ילדי גני הממ”ד בבני ברק חוגגים עצמאות בר”ח אייר ברחבת העיריה, מזה עשרות בשנים כי זה הזמן המתאים. ביום העצמאות כולם בחופש.