נפלו בפח • ערוץ טלוויזיה דיווח: האדמו”ר מסאטמר מבוקש לחקירה ב-FBI

צוות צילום של ערוץ החדשות כבר התמקם מול בית האדמו"ר בקרית יואל ופתח עמדת שידור • רק אחרי שהבינו כי נפלו קורבן למלכודת ילדותית, קיפלו את המצלמות - והסתלקו בבושת פנים
יוני גרין
א' אייר התשע"ד / 30.04.2014 21:28

מלחמת חצרות: הבוקר (רביעי, שעון ניו יורק) התקבלה ידיעה סנסציונית ברשת הטלוויזיה ‘נויז 12’, לפיה סוכני הבולשת האמריקנית ה-FBI מחפשים אחר האדמו”ר מסאטמר, כדי לעוצרו ולהביאו לחקירה.

הרשת שלחה במהירות צוות כתבים להתמקם מול ביתו של האדמו”ר, כדי  להכין ידיעה על המעצר הסנסציוני.

במקביל, כתבת הערוץ צייצה בטוויטר כי “דווח שהאדמו”ר רבי אהרן טייטלבוים מבוקש על ידי  ה-FBI”.

כאשר צוות הצילום התמקם מול בית האדמו”ר ברחוב צאנז 5 בקרית יואל שבמונרו, ופתח את עמדת השידור, נדהמו באי ביתו של האדמו”ר לשמוע מהם כי יהודי התקשר להודיע על החיפוש.

אנשי הבית בישרו  לצוות כי הם כנראה נפלו בפח של יריביהם, חסידי האח הצעיר – האדמור מהר”י מסאטמר, המכונים ‘זלונים’, שביקשו בצורה  זו לבזות את האדמו”ר מסאטמר.

צילום, צוות

רק אחרי שצוות הצילום בירר במקורותיו, וקיבל הבהרה שאכן תחנת החדשות נפלה קורבן למלכודת ילדותית, הם סגרו את עמדת השידור, קיפלו את המצלמות – והסתלקו בבושת פנים.

בסאטמר אומרים כי לדעתם מי  שעומדים מאחורי “ההדלפה” הינם גורמים מחצרו של האח הצעיר, הנמצאים ביריבות עם החצר שמרכזה בקרית יואל.   “לא יודע מה עובר על הזלונים בימים האחרונים, אבל ככל הנראה כואב להם משהו. בטיפשותם הם חושבים שעם טרור כזה הם יצליחו להגיע רחוק”, אומר גורם בסאטמר.

בחצר סאטמר שמרכזה בויליאמסבורג הכחישו מעורבות בתעלול.

ציוץ

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איפה השכל
    01/05/2014 08:40
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הזלונים מנסים פעם אחר פעם להשמיץ את האדמור של המארונים ותמיד הם נופלים בפח בסוף, מתי כבר יפנימו שמלהשמיץ את האחר אתה סה שנהיה מושמץ?

  2. איזה כיף לראות שגם כותבי הכתבות וגם הגולשים והמגיבים מצד סטמר כולם ארוינים :
    01/05/2014 11:10
    מוישעגאבע
  3. אין אפי’ לרפואה כתבה לטובת הזאלויני או איזה תגובה תמיד כל הכותרות לוקח הארויני כמעט יום יום והאח ה-2 שותק? כנראה שאין לו ציבור אז למה הוא קיבל את כס אביו ואת המוסדות? אם אין לו מנין?

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   01/05/2014 12:35

      קודם כל איפה אתה רואה כל יום כתבה לטובת בראונינג? הכתבות מספרות את הסיפור שהתרחש ומה לעשות לרוב זה מסתיים לטובת הארוני וכמו שנכתב לעייל המשמיץ יוצא מושמץ,
      ושנית כל לזאלונים יש יותר ממנין אבל לא חסדים של הזאלוני אלא מתנגדים של הארוני