עיריית בני ברק אסרה לתלות שלט של מרצ מול קניון איילון

מנהלי הקמפיין של מפלגת מרצ ביקשו לפרסם שלט חוצות עם דמותה של ציפי לבני מול קניון איילון ברמת גן - ונתקלו בסירוב • הסיבה: שלט החוצות נמצא בשטחה של בני ברק – ולכן לא ניתן לפרסם תמונות נשים
אריה ריבקינד
י"ג שבט התשע"ה / 02.02.2015 17:58

בקשת מפלגת מרצ להציג מול קניון איילון כרזה הנושאת את דמותה של ציפי לבני נדחתה על ידי חברת שילוט חוצות מקומית. הסיבה: שטח הפרסום נמצא בתחומה של העיר בני ברק, ולכן הצגת תמונות נשים – אסורה.

במסגרת השקת הגל השני בקמפיין של מרצ, תכננה המפלגה להציב כרזת חוצות מול קניון איילון ברמת גן. בכרזה נראה ראש הממשלה בנימין נתניהו מתלחש עם יצחק בוז’י הרצוג ועם ציפי לבני.

לפי דיווח של דפנה ליאל מחדשות 2, משפנה מנהל הקמפיין של המפלגה אל חברת השילוט, הסביר לו נציג החברה כי זו לא תוכל להתפרסם בשטח המבוקש, המצוי בתחומה המוניציפלי של בני ברק.

אחר שמנהל הקמפיין של מרצ דחה הצעה להעביר שלט “בלי בחורות”, הסביר לו נציג החברה על הקושי בו הוא נתון:  “לא יכול לפרסם את זה שם, אני מראש מנוע. יש לי שם ערבות בנקאית של חצי מיליון שקלים”.

מנהל השיווק של החברה מסר בתגובה לחדשות 2 Online: “מדובר בשלט חוצות של עיריית בני ברק, אנחנו הזכיינים, ומתוקף כך אנחנו חשופים לרגולציה של העירייה. הבקשה ממנהלי הקמפיין הייתה להעביר אלינו גרפיקה בלי דמויות כלל, ללא קשר לגברים או נשים”.

מעיריית בני ברק לא נמסרה תגובה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות