החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

תמי גיל
|
י"ג שבט התשע"ה / 02.02.2015 12:39
הסמבוק וצמח אכינצאה יעזרו לכם בחורף, מגוון משחקי עץ מאתגרים, נאוטיקה מציע מבצע סופעונה, חברת אלוני מציעה עיצוב בתחפושת, קולקציה של ספות דו מושביות, דאצ’יה – מותג הרכב הצומח ביותר באירופה

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר ענת גרינברג, נטורופתית, רפלקסולוגית והרבליסטית מסבירה על הסמבוק וצמח אכינצאה שיעזרו לכם לעבור את החורף בשלום: סמבוק שחור, שמפרותיו אפשר להכין חליטה, הוכח כמונע דלקות וזיהומים בקנה הנשימה, והוא יעיל נגד תחלואי החורף.

הצמח נטול רעילות, ומתאים לשימוש לפרקי זמן ממושכים ואף בילדים. משמש לטיפול בנזלת, סינוסיטיס, קדחת השחת, הצטננות, שפעת, ברונכיטיס, אלרגיה ואסתמה. משתמשים בו גם כמייזע המסייע להפרשת זיעה ובכך להורדת חום.

הסמבוק גם הוכח מחקרית כאפקטיבי ביותר במניעת דלקות וזיהומים בדרכי הנשימה העליונות ובטיפול בהן, בזכות פעילותו הנוגדת דלקת וממריצה את מערכת החיסון. יש הוכחות לכך שהצמח מכיל רכיבים המסוגלים לתקוף פטריות הנמצאות בגוף האדם שימושים אחרים שאינם קשורים לזיהום כוללים את תסמונת העייפות הכרונית, שגרון, מיגרנות, כאבים, סחרחורות, הכשות נחשים ובעיות קשב וריכוז.

עם זאת, רק שני שימושים של האכינצאה הוכחו מחקרית כיעילים: צינון והתקררות.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר טלבר פופ – COOL TOYS משיקה מגוון משחקי עץ מאתגרים ומסקרנים עבור הקטנטנים.

הכה בפטיש: משחק צבעוני, המגרה את התפתחות הראייה וההבחנה של הילד, בזיהוי צבעים שונים והעברת הכדור הנכון בחישוק שבאותו צבע, המשחק עוזר בתאום קשר עין יד ומפתח את התנועות המוטוריות, עשוי מעץ צבעוני’ מכיל תיבת עץ עם חורים, מסלול גלישה לכדורים, ארבע כדורי עץ בצבעים שונים ופטיש עץ. מתואם לגילאי 3 ומעלה. מחיר מומלץ לצרכן: 50 שקלים.

משחק מבוך: מטרת המשחק לגלגל את הכדור קדימה לעבר נקודת הסיום מבלי שיפול למלכודת. משחק מאתגר ומסקרן הדורש התמדה, ריכוז, סבלנות ושיווי משקל. מותאם לגילאי 3 למעלה, מחיר מומלץ לצרכן: 90 שקלים.

החשבוניה שלי: למידה מתמטית והכרת המספרים בשלב מוקדם. באמצעות החרוזים הצבעונים ניתן להמחיש ולבצע תרגילי חיבור וחיסור. המשחק מאפשר לפתח למידה מתמטית והופך את הלימוד לחוותי ומאתגר, מעלה  את רמת העניין ומעודד את הילד לחשיבה יצירתית. מחיר מומלץ לצרכן: 70 שקלים.

מבוך חרוזים: המשחק מפתח את המודעות של הפעוטות לצבע, צורה, מישוש תלת מימדי, תחושת שיווי משקל והתפתחות כישורי הבחנה, בשילוב הנאה אינטראקטיבית ופיתוח המוטוריקה העדינה. מתאם לגילאי 0-3, מחיר מומלץ לצרכן:110 שקלים.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מותג אופנת הפנאי נאוטיקה מציע מבצע סופעונה מיוחד לנשים וגברים במחלקות האופנה: 1+1  על מחלקות האופנה לגברים ונשים מקולקציית החורף 2014- 2015.

בין הפריטים ניתן למצוא: לגברים- ג’ינסים, חולצות פולו, חולצות מכופתרות, סריגים, מכנסי בד, ג’קטים, קרדיגנים, מעילים ועוד. לנשים- מגוון שמלות, חצאיות, חולצות משי מכופתרות, חולצות מחויטות משולבות פסים וכפתורים מעוטרים, ג’קטים, חולצות סריג, קרדיגנים, טוניקות ועוד.

מגוון הפריטים קיימים בשלל צבעים ביניהם: כחול, טורקיז, חום, אפור, לבן, שחור, ורוד, בורדו, אדום, כתום, זהוב וכו’. תוקף המבצע עד 2/1528/0 או עד גמר המלאי (צילום: אפרת אשל).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותאחד הקשיים העיקריים העומדים בפני אנשים עם מוגבלויות הוא השימוש בתחבורה ציבורית כדי להגיע למקום עבודה ולנהל חיים תקינים עם בילויים, קניות וביקורים של בני משפחה וידידים.

באשדוד יפתח קורס מיוחד שימשך כחודשיים וחצי ויכשיר אנשים עם מוגבלויות לניידות עצמאית באמצעות תחבורה ציבורית.

הקורס נערך במסגרת תוכנית גלגלי דרום של עמותת “תחבורה היום ומחר” וג’וינט ישראל – מסד נכויות. ההשתתפות לא תהיה כרוכה בתשלום והוא יופעל בעזרת מתנדבים שילוו את המשתתפים בכיתה ויצאו איתם לתרגול של נסיעות בתחבורה ציבורית בקבוצות קטנות.

עמותת תחבורה היום ומחר עוסקת בימים אלו בגיוס מתנדבים הן לקורס והן לליווי של אנשים עם מוגבלויות ליעדם ברגל, בתחבורה ציבורית או ברכב פרטי של המתנדב. הליווי יכול להיות על בסיס קבוע תוך יצירת קשר אישי בין המתנדב לבין מי שמסתייע בו או על בסיס מזדמן בהתאם לצרכים ולאפשרויות.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותמוצר כביסה מנצח נוסף מבית סנו: מקסימה ג’ל כביסה לכביסה צבעונית ללא צורך להפריד בין הבגדים.

סנו מקסימה ג’ל כביסה Mix & Wash, הינו בעל טכנולוגיה חדשנית המונעת מעבר צבעים מבגד לבגד, מתאים לכל מכונות הכביסה ולכל סוגי הכבסים. סנו מקסימה ג’ל כביסה Mix & Wash, מסיר כתמים ולכלוך בכל הטמפרטורות – גם במים קרים.

ניתן לשלב בגדים בצבעים שונים, בהירים וכהים (לא מומלץ לשלב בגדים לבנים. את סנו מקסימה ג’ל כביסה Mix & Wash ניתן להשיג באריזת 3 ליטר.

אלוני, עיצוב, ביתגרוש מחורר לקראת פורים, מציעה חברת אלוני: עיצוב בתחפושת! ריצוף וחיפוי באריחים מגרניט פורצלן במראה של מתכת.

ההשראה לעיצוב אריחים אלו, שאובה מן הטבע ומדמה שילוב גווני מתכת, העוברת תהליך חמצון, המקנה לה את המראה האופייני- מחוספס ומתכתי. הקולקציה מציעה אריחים בגווני ירוק וכחול, סקלת חומים רחבה, טיטניום, קופר ולבן.

המראה האורבני של האריחים מזכיר את רחובות ניו יורק, המאופיינים בחספוס והתרחשות רועשת…. ומכניס אותנו לדירות בסגנון הלופט האורבני. מחיר – החל מ 250 שח למ”ר.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר קבוצת קרסו מוטורס – יבואנית רנו בישראל, יוצאת במבצע לזמן מוגבל על רכב הקרוסאובר המעוצב והייחודי המציע מבחר רחב של אפשרויות עיצוב ואבזור בהתאמה אישית, עם שלל צבעי פנים וחוץ: רנו קאפצ’ר אוטומטי ב-119,990 ₪ בלבד.

מנוע טורבו עוצמתי, טכנולוגיה חדישה פורצת דרך, חיסכון בדלק: כ- 18.5 ק”מ לליטר.

המבצע יערך בין התאריכים: 27/02/15-29/01. בכפוף לתקנון (צילום: יחצ).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותעמינח, יצרנית מזרני האיכות המובילה בישראל, מציגה קולקציה מרשימה של ספות דו מושביות ודו שימושיות: ספת ישיבה ואירוח ביום – ומיטת שינה נוחה ואורתופדית בלילה.

הספות הדו-מושביות של עמינח משמשות ביום כספות אירוח נוחות ויפות הניתנות להשגה במגוון רחב של ריפודים מרהיבים. ניתן גם לשלב בהן ידיות מרופדות או ידיות מעץ – למראה מרוהט יותר ובלילה.

ניתן ליהנות בהן משינה איכותית על משטח שינה קפיצי ואורתופדי המסייע לשינה בריאה. בין מבחר הדגמים- ספת “רימונים”, ספת “מילאנו”, ועוד.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותרשת הרמוניה לבית מציעה: מגוון פריטים בגוון אדום לוהט – מגוון פריטים איכותיים וייחודיים מעוצבים לבית בהדפסי לבבות, ובאדום.

מוצרים לדוגמא: כיסא בר דגם הוואי – 149.90 ₪, סט צלחות לקינוח קאפ קייק לבבות – 29 ₪, כד נוי פסיפס באדום – 59.90 ₪, גביע יין פסיפס באדום – 39.90 ₪, סט קפה סוכר באדום – 119.90 ₪, ארגז לחם באדום – 149.90 ₪, קופסת אחסון לעוגיות באדום – 79.90 ₪ ועוד (צילום: יחצ).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר קרסו מוטורס השיקה במהלך ינואר את דאצ’יה, מותג הרכב הצומח ביותר באירופה.

מאז ההשקה, ב-11 בינואר, הוזמנו כ-400 מכוניות ולמעלה מ-200 כבר נמסרו ללקוחות. לקוחות רבים רכשו את הרכבים וקיבלו אותם עוד באותו יום.

כמו כן נמכרו מספר דגמי דאצ’יה באמצעות אתר האינטרנט של דאצ’יה, מותג הרכב הראשון בארץ שמוכר מכוניות באמצעות אתר מקוון.

הדגם הנמכר ביותר במהלך ינואר הוא ספינת הדגל של דאצ’יה – הדאסטר, רכב פנאי שטח, והדגם השני הוא הסנדרו סטפווי – קרוסאובר משפחתי עירוני.

דאצ’יה השיקה מרכז מכירה מיוחד ראשון מסוגו, ברחוב ז’בוטינסקי 92 פתח בתקווה, המשתרע על שטח של כ-1,200 מ”ר (צילום: שי ויליץ).