ליברמן: “כרגע יש שתי אופציות – ממשלת ימין או אחדות”

יוני גרין
|
י"ב שבט התשע"ה / 01.02.2015 11:12
יו”ר ישראל ביתנו, שר החוץ אביגדור ליברמן, התארח באולפן ynet – והכריז: “לא נהיה שותפים לממשלת שמאל” • “מהניסיון המועט שלי נראה ששניהם בדרך לממשלת אחדות”

יו”ר ישראל ביתנו, שר החוץ אביגדור ליברמן, התארח הבוקר (ראשון) באולפן ynet – והכריז: “לא נהיה שותפים לממשלת שמאל”.

ליברמן הוסיף כי להערכתו לאחר הבחירות תקום ממשלת אחדות. “כרגע יש שתי אופציות ריאליות”, אמר ליברמן. “ממשלת ימין או ממשלת אחדות בראשות הימין. זה מה שנראה כאופציות ריאליות. אני לא חושב שיש סיכומים חשאיים, אבל מהניסיון המועט שלי נראה ששניהם בדרך לממשלת אחדות”.

ליברמן תקף את התנהלות המשטרה בחקירת פרשת השחיתות, בעקבותיה נאלצה חברת הכנסת פאינה קירשנבאום מישראל ביתנו לפרוש, ואמר: “פעם דיברו על משפט בוזגלו – עכשיו צריך לעשות מבחן פאינה קירשנבאום או מבחן ישראל ביתנו. אנחנו נחזור לזה מיד לאחר מערכת הבחירות. נראה אם יהיה כתב אישום ונחכה להכרעה בבית המשפט”.

לדבריו, “מי שאחראי להרשיע זה רק בית המשפט. אין ספק שכל מה שקרה, כל מה שפה נעשה, זה בלתי סביר בעליל. ראיתי במשטרה שישה ניצבים שהסתבכו ואף אחד לא קורא לזה פרשת משטרת ישראל. כל האנשים המעורבים אין להם קשר לישראל ביתנו”.

ליברמן התייחס הבוקר בעמוד הפייסבוק שלו לכתב האישום שהוגש נגד תושב נצרת שלחם בשורות דאע”ש.

“זהו מקרה נוסף בשורה של מקרים של ערבים ישראלים שמצטרפים לארגון הרצחני והוא מעיד שוב על ההקצנה המסוכנת העוברת על הערבים בישראל, הקצנה שמקורה בהסתה של ראשי המגזר, ועל הצורך של מדינת ישראל להתמודד עם הענין בצורה יסודית וללא פשרות, קודם כל מול ההסתה במסגדים ושל חברי הכנסת”, כתב ליברמן.